Kampanie i Promocje

Ambasada dla firmy Kamis

Środa, 26 stycznia 2011
Ambasada Brand Communications (Grupa Czteryczwarte) zrealizowała kampanię nowego produktu firmy Kamis. Launch Dania ze smakiem obejmie prasę i outdoor.

Wprowadzane na rynek Danie ze smakiem to linia produktów stworzona z myślą o kobietach poszukujących wygodnych, a jednocześnie ciekawych propozycji na rodzinny obiad. W jej skład wchodzi 5 mieszanek przypraw, ziół i warzyw, które w połączeniu z podanymi w przepisie składnikami zamieniają się w pyszne dania. W kampanii wykorzystywane są 2 produkty: Ryba w sosie cytrynowym i Piramidki z kurczaka złociste.

Nowy produkt komunikowany jest przez Ambasadę jako sposób na oryginalny obiad o bogatym, wyrazistym smaku. Cały koncept opiera się na umieszczeniu opakowania w charakterystycznym, domowym kontekście.

"Nasz wybór padł na drzwi lodówki - z jednej strony stanowią naturalne tło do rozmów o jedzeniu, z drugiej zaś są swoistym panelem komunikacyjnym w rodzinie. Umieszczone na nich karteczki budują rodzinny wizerunek produktu, a jednocześnie rozpoznawalność marki, poprzez nawiązanie do grafiki opakowania" - mówi Inga Jarosz, senior account manager w Ambasadzie.

Same opakowania zostały zaprojektowane również przez Grupę Czteryczwarte.

(Maja Święcka)

tagi: Kamis ,