Wprowadzane na rynek Danie ze smakiem to linia produktów stworzona z myślą o kobietach poszukujących wygodnych, a jednocześnie ciekawych propozycji na rodzinny obiad. W jej skład wchodzi 5 mieszanek przypraw, ziół i warzyw, które w połączeniu z podanymi w przepisie składnikami zamieniają się w pyszne dania. W kampanii wykorzystywane są 2 produkty: Ryba w sosie cytrynowym i Piramidki z kurczaka złociste.
Nowy produkt komunikowany jest przez Ambasadę jako sposób na oryginalny obiad o bogatym, wyrazistym smaku. Cały koncept opiera się na umieszczeniu opakowania w charakterystycznym, domowym kontekście.
"Nasz wybór padł na drzwi lodówki - z jednej strony stanowią naturalne tło do rozmów o jedzeniu, z drugiej zaś są swoistym panelem komunikacyjnym w rodzinie. Umieszczone na nich karteczki budują rodzinny wizerunek produktu, a jednocześnie rozpoznawalność marki, poprzez nawiązanie do grafiki opakowania" - mówi Inga Jarosz, senior account manager w Ambasadzie.
Same opakowania zostały zaprojektowane również przez Grupę Czteryczwarte.
(Maja Święcka)
tagi: Kamis ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...