Nieskategoryzowane

Nowe rynki Muszkieterów

Wtorek, 25 stycznia 2011
20 stycznia Grupa Muszkieterów otworzyła kolejne dwa supermarkety Intermarché pod szyldem Super. Łącznie z nowymi sklepami do sieci Intermarché w Polsce należy obecnie 161 placówek.

Nowe supermarkety Intermarché pod szyldem Super zostały otwarte w Mogilnie (woj. kujawsko-pomorskie) oraz w Rawie Mazowieckiej (woj. łódzkie).

Grupa konsekwentnie realizuje koncepcję tworzenia kompleksów handlowych, tzw. Rynków Muszkieterów. Dlatego również w Mogilnie i Rawie Mazowieckiej klienci będą mogli zrobić zakupy w znajdujących się obok siebie supermarketach  Bricomarché i Intermarché.

Sklepy zostały zbudowane według nowego konceptu, w którym zastosowano nowy układ i ujednoliconą ekspozycję produktów. Dodatkowo we wszystkich placówkach jest oferowane mięso pochodzące z własnego rozbioru oraz pieczywo z własnego wypieku. Uruchomiono również wędzarnie, dzięki czemu klienci mogą zakupić tradycyjny wyrób, produkowany na miejscu, według polskich receptur i bez użycia konserwantów.

Intermarché w Mogilnie liczy 957 mkw. powierzchni sprzedaży. Na terenie sklepu funkcjonuje 6 kas, a do dyspozycji klientów jest także darmowy parking, który mieści 200 samochodów osobowych.

Natomiast Intermarché w Rawie Mazowieckiej jest sklepem dysponującym 1201 mkw. powierzchni sprzedaży. Klienci mogą za zakupy zapłacić w jednej z 7 kas.

W każdym z nowo otwartych supermarketów zatrudnienie znalazło około 50 osób. Otwarciu nowych placówek towarzyszyły liczne promocje, o których klienci dowiedzieli się z gazetek handlowych oraz billboardów.

To, co wyróżnia Intermarché wśród lokalnej konkurencji to szeroka gama produktów marek własnych, z których już ponad 900 wyróżnionych jest certyfikatem Selection - gwarancją najwyższej jakości. Dodatkowo produkty te oznaczane są Dietogramem - wizualną informacją o ich walorach odżywczych. Oferta produktów marek własnych obejmuje zarówno produkty ekonomiczne jak i artykuły ze średniego segmentu. Jednocześnie, aby zaspokajać rosnące oczekiwania i wyszukane gusta konsumentów, asortyment jest poszerzany o ekskluzywne produkty delikatesowe z Francji, niedostępne w innych sieciach.

Sklepy sieci lokowane są najczęściej w małych i średnich miastach, co pozwala właścicielom poznać potrzeby i problemy mieszkańców, a przez to dostosować ofertę i politykę cenową do ich możliwości. Współpraca z samorządem pomaga lokalizować kolejne sklepy zgodnie z potrzebami mieszkańców.

(M.D)

tagi: intermarche ,