Rozpoczynający się w styczniu konkurs Emocje Inspirują to kolejny etap innowacyjnej kampanii wizerunkowej marki Velvet, łączącej w sobie elementy badania socjologicznego, społecznego happeningu oraz działań marketingowych. Dla konsumentów to okazja do uwolnienia emocji w bardzo pozytywny, kreatywny sposób oraz możliwość wygrania atrakcyjnych nagród.
Zadaniem konkursowym jest zaprojektowanie nowej, oryginalnej szaty graficznej pudełka chusteczek Velvet. Tematem zgłaszanych projektów może być wszystko co kojarzy się z pozytywnymi emocjami - z uczuciem radości, szczęścia, spełnienia czy wzruszenia. Konkurs jest skierowany do każdego, niezależnie od jego artystycznego zacięcia i zdolności.
Specjalnie na potrzeby konkursu, na stronie internetowej kampanii http://www.uwolnijemocje.com.pl/, zamieszczono aplikację ułatwiającą projektowanie opakowania. Mogą z niej korzystać wszyscy zainteresowani uczestnictwem w konkursie, choć nie jest to obowiązkowe. Organizator nie narzuca żadnych ograniczeń co do techniki wykonania projektu. Artystyczne dusze mają więc bardzo szerokie pole do popisu.
Głównymi nagrodami w konkursie są profesjonalne laptopy Apple MacBook Pro - wymarzone narzędzie pracy i rozrywki dla każdego projektanta. Nowe opakowania chusteczek Velvet stworzone według zwycięskich projektów zostaną wprowadzone do sprzedaży. Konkurs trwa do 15 marca 2011 roku.
Emocje Inspirują to doskonała okazja do zabawy zarówno z własną wyobraźnią, jak i z własnymi emocjami. A dzięki dotychczasowym akcjom zrealizowanym w ramach kampanii Let it out. Uwolnij emocje wiadomo, że temat emocji jest Polakom szczególnie bliski. Jak wynika z badań zrealizowanych przez Instytut Badawczy Pentor oraz z przeprowadzonego w ramach kampanii eksperymentu socjologicznego „Sofa Tour" (podróż niebieskiej kanapy oraz dobrego słuchacza - Anny Maruszeczko prowadzona latem 2010 r. w największych miastach Polski), Polacy są narodem bardzo emocjonalnym, chcą o emocjach rozmawiać i odczuwają potrzebę ich okazywania.
Bardzo często w najbardziej emocjonalnych momentach towarzyszy nam właśnie opakowanie chusteczek. Konkurs Emocje Inspirują to dla konsumentów interesująca okazja do własnoręcznego zaprojektowania nowych opakowań dla chusteczek Velvet, które będą wyrażać (i wzbudzać!) pozytywne emocje, a ich ciekawy design wpisze się w wystrój i atmosferę domowych wnętrz Polaków.
(Maja Święcka)
tagi: Velvet ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...