Po dokładnych badaniach konsumenckich, Agros Nova zdecydowała się na zmianę kształtu słoika, polegającą na poszerzeniu jego górnej części oraz wieczka. Zmiana jest nieznaczna, ale została doceniona przez konsumentki, które teraz mogą gotować zupę pomidorową używając tylko jednej dużej łyżki. „Taka mała zmiana, a taka wygoda" - oceniały konsumentki podczas badań jakościowych. Cytat wykorzystany został w treści spotu.
Od dzisiaj reklama jest emitowana we wszystkich ogólnopolskich naziemnych stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat, TVN, TV4, TVN7 oraz kanałach tematycznych, ze szczególnym uwzględnieniem programów adresowanych do kobiet. Hasło kampanii brzmi: „Koncentrat Łowicz w sam raz dla dużej łyżki", a bohaterami spotu są sympatyczni członkowie rodziny kuchennych sztućców, dobrze znani z wielu poprzednich kampanii marki Łowicz.
Kampania została zrealizowana przez agencję DDB Warszawa oraz dom mediowy MediaCom.
(Maja Święcka)
tagi: Łowicz ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...