"Magiczna Kukurydza" to bardzo popularny frykas w Azji Południowej oraz w Europie Zachodniej, bazujący na specjalnej odmianie kukurydzy cechujących się dużymi walorami smakowym i odżywczymi. Trafia on szczególnie do młodych ludzi ceniących zdrowy tryb życia połączony z szybką formą produkcji.
Produkt jest wytwarzany bez udziału konserwantów przez stopniowe oddzielanie ziaren od kolby, które po godzinie zostają zamrożone. Przygotowana potrawa podawana jest w gorącym kubku z dodatkiem wybranych sosów: z masłem i solą, serowym, pomidorowym, curry lub orientalnym Tom Yam. Poszczególna porcja kosztuje 5 zł co w porównaniu do innych potraw jest kwotą wyjątkowo konkurencyjną.
W Polsce, przysmak zdobył szczególne uznanie w okresie letnim, zyskując stałe grono smakoszy. Nowy rok przynosi również zmiany w strategii marki. Fun Foods Polska wychodząc naprzeciw oczekiwaniom kieruje swoją ofertę do osób dążących do zdobycia wyłączności w poszczególnym regionie. Gwarantem uzyskania przedstawicielstwa jest prowadzenie minimum 3 stoisk na wybranym terenie.
Oferta jest kierowana szczególnie do osób gotowych do rozpoczęcia współpracy w dużych miastach takich, jak Warszawa, Poznań, Kraków, Katowice, Gdańsk, Wrocław oraz w kurortach nadmorskich, do których zamówienia są przyjmowane do końca kwietnia 2011 roku.
Franczyzobiorca może rozpocząć działalność od zakupu najtańszego pakietu Start-Mini - kosztującego 3 999 zł, w skład którego wchodzi 100 kg kukurydzy, 900 kubków, 4 kg posypek smakowych, urządzenie do gotowania na parze "steamer", 2 koszulki i czapkę oraz materiały marketingowe. Oprócz tego do dyspozycji franczyzobiorcy są pakiety w cenach: 5 999 zł i 13 999 zł, zawierające odpowiednio większą ilość kukurydzy, kubków, posypek smakowych. Miesięczna sprzedaż jednego punktu wynosi około 400 kg ziaren kukurydzy, co równa się średnio 130 kubkom dziennie. W przypadku prowadzenia jednocześnie trzech punktów, przychód dzienny wynosi około 1 950z ł, tak więc koszt powinien się zwrócić w przeciągu miesiąca.
Osoby zainteresowane współpracą są zwolnione z jakichkolwiek opłat franczyzowych. Stoisko można otworzyć praktycznie wszędzie; w centrach handlowych, na dworcach, parkach rozrywki, multipleksach, kompleksach biurowych i wielu innych miejscach, a sezonowo przy plażach czy stokach narciarskich..Dodatkowo, każdy sprzedawca może liczyć na wsparcie medialne jego stoiska przez Fun Foods Polska m.in. w lokalnych gazetach, portalach internetowych czy poprzez popularne portale społecznościowe. Więcej informacji na: http://www.funfoods.pl/ oraz http://www.magicznakukurydza.pl/.
(Maja Święcka)
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...