Wszyscy wiemy, że często wystarczy jeden, drobny motyw, aby zmienić charakter wnętrza. Siła detalu w kreowaniu nastroju jest nie do przecenienia. Tym znaczącym szczegółem może być tak prosty, a jednocześnie tak przydatny przedmiot jak pudełko chusteczek.
Już od początku stycznia każdy może wziąć udział w konkursie „Emocje Inspirują" i zaprojektować nową, oryginalną szatę graficzną opakowania chusteczek Velvet. Konkurs jest kolejnym etapem projektu „Let it out". „Uwolnij emocje", zainicjowanego przez producenta chusteczek Velvet. Dlatego tematem nadsyłanych projektów może być wszystko, co kojarzy się z pozytywnymi emocjami - wszystko to, co budzi w nas radość, daje nam szczęście, co wzrusza nas do łez.
Konkurs „Emocje Inspirują" ma charakter otwarty - jest skierowany do każdego, niezależnie od jego artystycznego zacięcia i zdolności. Specjalnie na potrzeby konkursu, na stronie internetowej kampanii http://www.uwolnijemocje.com.pl/, zamieszczono aplikację ułatwiającą projektowanie opakowania. Mogą z niej korzystać wszyscy zainteresowani uczestnictwem w konkursie. Taki sposób projektowania nie jest jednak obowiązkowy.
Nie ma bowiem żadnych ograniczeń co do techniki wykonania projektu - artystyczne dusze mają więc bardzo szerokie pole do popisu! Głównymi nagrodami w konkursie są profesjonalne laptopy Apple MacBook Pro- wymarzone narzędzie pracy i rozrywki zarówno dla designerów amatorów jak i profesjonalistów. Nowe opakowania chusteczek stworzone według zwycięskich projektów zostaną wprowadzone do sprzedaży po rozstrzygnięciu konkursu. Termin nadsyłania prac mija 15 marca 2011 roku.
Konkurs „Emocje Inspirują" stanowi doskonałą okazję do zabawy zarówno z własną wyobraźnią, domowym wnętrzem jak i własnymi emocjami. A dzięki dotychczasowym akcjom zrealizowanym w ramach kampanii „Let it out". „Uwolnij emocje" wiadomo, że temat emocji jest Polakom szczególnie bliski. Jak wynika z badań zrealizowanych przez Instytut Badawczy Pentor oraz z niezwykłego eksperymentu socjologicznego „Sofa Tour" (podróż niebieskiej kanapy oraz dobrego słuchacza - Anny Maruszeczko prowadzona latem 2010 r. w największych miastach Polski), jesteśmy jako naród bardzo emocjonalni, chcemy o emocjach rozmawiać i odczuwamy potrzebę ich okazywania.
Bardzo często w najbardziej emocjonalnych momentach towarzyszy nam opakowanie chusteczek. Konkurs Emocje inspirują! to niepowtarzalna szansa, aby własnoręcznie zaprojektować dla chusteczek opakowania, które będą wyrażać (i wzbudzać!) pozytywne emocje, a ich ciekawy design wpisze się w wystrój i atmosferę domowych wnętrz Polaków.
(M.D)
tagi: velvet ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...