Advertisement

Kampanie i Promocje

Druga edycja „Knorr. Z miłości do nowości”

Poniedziałek, 27 grudnia 2010
7 stycznia 2011 roku już po raz drugi startuje wielka, ogólnopolska kampania „Knorr. Z miłości do nowości". Ostatnia edycja okazała się ogromnym sukcesem. Dlatego w tym roku promocja trwa dłużej, na konsumentów czeka jeszcze więcej, jeszcze bardziej atrakcyjnych nagród, a losowania odbywają się co tydzień. 

Celem ogólnopolskiej kampanii „Knorr. Z miłości do nowości" jest przypomnienie najlepszych nowości Knorr wprowadzonych na rynek w 2010 roku. O głosy konsumentów walczą m.in: Gorący Kubek Knorr Na bogato! Pomidorowa z mozzarellą i makaronem, Fixy Knorr 2 w 1 Nuggetsy z kurczaka i ryby, Sos sałatkowy Knorr  2 w 1 Sałatka Cezar, Knorr Nudle - Donner Kebab i Carbonara Nara oraz Kostki do mięs Knorr - pieczeniowa i ze słodką papryką.

Głosować można przez blisko kwartał. Kampania rozpoczyna się 7 stycznia, a kończy 20 marca 2011 roku.

Mechanizm promocji jest bardzo prosty. Wystarczy kupić dowolny produkt Knorr i założyć konto na stronie www.knorr.pl. Następnie należy zarejestrować paragon i zagłosować na ulubioną nowość Knorr. Rejestracja zajmuje dosłownie chwilę.

Każdy produkt Knorr to los w loterii Wielkiej Promocji Knorr. Zatem, im więcej produktów na paragonach, tym większe szanse na wygraną.

A jest o co walczyć. W cotygodniowych losowaniach do wygrania w sumie ponad 100 cennych nagród. Konsumenci mogą wylosować bony na wycieczki zagraniczne z biurem podróży TUI, wyposażenie z oferty RTV Euro AGD oraz bony Sodexo.

Losowanie dwóch nagród głównych - samochodów Volkswagen Touran - odbędzie się 23 marca 2011 roku.

Promocja będzie wspierana ogólnopolską kampanią telewizyjną, prasową, w internecie oraz działaniami w punktach sprzedaży (materiały POSM i ekspozycje).

(M.D)

tagi: knorr ,