Celem ogólnopolskiej kampanii „Knorr. Z miłości do nowości" jest przypomnienie najlepszych nowości Knorr wprowadzonych na rynek w 2010 roku. O głosy konsumentów walczą m.in: Gorący Kubek Knorr Na bogato! Pomidorowa z mozzarellą i makaronem, Fixy Knorr 2 w 1 Nuggetsy z kurczaka i ryby, Sos sałatkowy Knorr 2 w 1 Sałatka Cezar, Knorr Nudle - Donner Kebab i Carbonara Nara oraz Kostki do mięs Knorr - pieczeniowa i ze słodką papryką.
Głosować można przez blisko kwartał. Kampania rozpoczyna się 7 stycznia, a kończy 20 marca 2011 roku.
Mechanizm promocji jest bardzo prosty. Wystarczy kupić dowolny produkt Knorr i założyć konto na stronie www.knorr.pl. Następnie należy zarejestrować paragon i zagłosować na ulubioną nowość Knorr. Rejestracja zajmuje dosłownie chwilę.
Każdy produkt Knorr to los w loterii Wielkiej Promocji Knorr. Zatem, im więcej produktów na paragonach, tym większe szanse na wygraną.
A jest o co walczyć. W cotygodniowych losowaniach do wygrania w sumie ponad 100 cennych nagród. Konsumenci mogą wylosować bony na wycieczki zagraniczne z biurem podróży TUI, wyposażenie z oferty RTV Euro AGD oraz bony Sodexo.
Losowanie dwóch nagród głównych - samochodów Volkswagen Touran - odbędzie się 23 marca 2011 roku.
Promocja będzie wspierana ogólnopolską kampanią telewizyjną, prasową, w internecie oraz działaniami w punktach sprzedaży (materiały POSM i ekspozycje).
(M.D)
tagi: knorr ,
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Z analizy ekspozycji półkowej przeprowadzonej przez firmę...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...