Nowy serwis CORNELIUS jest nowoczesny, a jednocześnie w pełni oddaje filozofię browaru, który szczególną wagę przywiązuje do tradycji piwowarskich. Dziś to jeden z nielicznych browarów, który swoje piwa warzy tylko z naturalnych składników w oparciu o dawne metody browarnictwa, to właśnie ma symbolizować motyw falującego zboża wyeksponowany w serwisie.
Po zmianie, strony zyskały bardziej zdecydowany wizerunek, ale też dodatkowe funkcjonalności. „Nie tylko można z nich więcej dowiedzieć się o piwach CORNELIUS i lepiej poznać browar" - mówi Paweł Dziedzic Dyrektor ds. Rozwoju w Browarze CORNELIUS. - „Ale także przeczytać skąd czerpiemy inspirację do opracowywania receptur naszych piw, czy chociażby dlaczego w naszym logo widnieje symbol koguta".
Serwis zawiera także najświeższe aktualności dotyczące działalności browaru, a zainteresowani zakupem piw CORNELIUS znajdą tu listę punktów sprzedaży w danym mieście. Kreację nowych stron przygotowała agencja PR Black&White. Animacjami oraz stroną techniczną zajęła się agencja interaktywna ibero. „Kolejnym krokiem rozbudowy serwisu będzie uruchomienie sklepu internetowego, gdzie będzie można zakupić nie tylko nasze produkty, ale także limitowane edycje gadżetów browaru oraz przydatne akcesoria do degustowania złotego trunku" - mówi Paweł Dziedzic.
(M.D)
tagi: browar cornelius ,
Z analizy ekspozycji półkowej przeprowadzonej przez firmę...
Magazyn o powierzchni 43 000 m² zostanie oddany do użytku w...
Zaległe zadłużenie kredytowe i pozakredytowe producentów...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...