Advertisement

Kampanie i Promocje

Nowy serwis Browaru CORNELIUS

Środa, 22 grudnia 2010
Browar CORNELIUS konsekwentnie realizuje strategię wzmacniania wizerunku firmy i produktów. Po zmianie logo i liftingu etykiet piw, przyszedł czas na odświeżenie stron internetowych browaru. Inspirująca witryna browaru dostępna jest pod adresem www.cornelius.pl.

Nowy serwis CORNELIUS jest nowoczesny, a jednocześnie w pełni oddaje filozofię browaru, który szczególną wagę przywiązuje do tradycji piwowarskich. Dziś to jeden z nielicznych browarów, który swoje piwa warzy tylko z naturalnych składników w oparciu o dawne metody browarnictwa, to właśnie ma symbolizować motyw falującego zboża wyeksponowany w serwisie.

Po zmianie, strony zyskały bardziej zdecydowany wizerunek, ale też dodatkowe funkcjonalności. „Nie tylko można z nich więcej dowiedzieć się o piwach CORNELIUS i lepiej poznać browar" - mówi Paweł Dziedzic Dyrektor ds. Rozwoju w Browarze CORNELIUS. - „Ale także przeczytać skąd czerpiemy inspirację do opracowywania receptur naszych piw, czy chociażby dlaczego w naszym logo widnieje symbol koguta".

Serwis zawiera także najświeższe aktualności dotyczące działalności browaru, a zainteresowani zakupem piw CORNELIUS znajdą tu listę punktów sprzedaży w danym mieście. Kreację nowych stron przygotowała agencja PR Black&White. Animacjami oraz stroną techniczną zajęła się agencja interaktywna ibero. „Kolejnym krokiem rozbudowy serwisu będzie uruchomienie sklepu internetowego, gdzie będzie można zakupić nie tylko nasze produkty, ale także limitowane edycje gadżetów browaru oraz przydatne akcesoria do degustowania złotego trunku" - mówi Paweł Dziedzic.

(M.D)

tagi: browar cornelius ,