By otrzymać certyfikat Fair Play należy spełnić wiele oczekiwań Kapituły. "Są to wymagania dotyczące zarówno wywiązywania się ze zobowiązań wobec pracowników, jak i partnerów biznesowych, kontrahentów, czy klientów" - mówi Aleksander Szałajko, specjalista ds. PR z ZT Bielmar. - "Trzeba wykazać się zaangażowaniem w inicjatywy lokalne, działania charytatywne i te na rzecz środowiska naturalnego, ale również pozostawać uczciwym w relacjach handlowych wywiązując się w terminie ze wszystkich zobowiązań." Platynowy Laur otrzymują firmy, które brały udział w programie nieprzerwanie przez dziewięć lat i uzyskały tytuł oraz certyfikat „Przedsiębiorstwo Fair Play".
Jak w sporcie
Posługiwanie się symbolem „Fair Play" oznacza dla firmy prestiż, stanowi deklarację przestrzegania wysokich standardów i daje sygnał kontrahentom, że warto nawiązać z laureatem współpracę. Wiąże się również z możliwościami promocji i innych działań, które podtrzymają zaufanie klientów.
"W sportowej terminologii fair play oznacza uczciwą grę na rzecz swojej drużyny i kraju, który się reprezentuje, bez fauli i z poszanowaniem honorowej rywalizacji. Podobnie jest w przedsiębiorczości - ten certyfikat oznacza po prostu wysoką jakość produktów i usług, tym bardziej nasza firma czuje się zaszczycona przyznanym ponownie tytułem" - podsumowuje Aleksander Szałajko.
(maj)
tagi: Bielmar ,
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....