"W przypadku kabanosów „Jedynak" dwumiesięczny test sprzedaży we wszystkich salonikach, wzmocniony promocją, okazał się aż tak skuteczny, że produkt znalazł się w stałej ofercie wytypowanych saloników" - mówi Piotr Lech, menadżer ds. promocji Kolportera Sieci Handlowe.
W liczącej ponad 900 punktów handlowych ogólnopolskiej sieci saloników, wykorzystywanych jest na co dzień kilkanaście rodzajów nośników reklamowych. To w większości autorskie rozwiązania Kolportera, zaprojektowane na podstawie badań zachowań klientów i analizy sprzedaży poszczególnych towarów. Zdaniem sprzedawców niektóre z nośników podnoszą sprzedaż promowanego produktu nawet o 200-300 procent.
Duże zainteresowanie ze strony dostawców towarów FMCG sprawia, że Kolporter cały czas pracuje nad nowymi nośnikami reklamowymi. Jednym z nich jest np. nowy model bilonownicy, który w tym miesiącu pojawił się w całej sieci saloników.
"Nieprzerwanie testujemy różnego rodzaju nośniki i systemy wsparcia sprzedaży, do całej sieci wprowadzamy tylko te najskuteczniejsze. Dzięki temu możemy zaoferować producentom i dystrybutorom towarów FMCG nie tylko wyjątkową skalę, ale i wysoką skuteczność działań promocyjnych" - dodaje Piotr Lech.
(Maja Święcka)
tagi: Kolporter ,
Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję...
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...