"W przypadku kabanosów „Jedynak" dwumiesięczny test sprzedaży we wszystkich salonikach, wzmocniony promocją, okazał się aż tak skuteczny, że produkt znalazł się w stałej ofercie wytypowanych saloników" - mówi Piotr Lech, menadżer ds. promocji Kolportera Sieci Handlowe.
W liczącej ponad 900 punktów handlowych ogólnopolskiej sieci saloników, wykorzystywanych jest na co dzień kilkanaście rodzajów nośników reklamowych. To w większości autorskie rozwiązania Kolportera, zaprojektowane na podstawie badań zachowań klientów i analizy sprzedaży poszczególnych towarów. Zdaniem sprzedawców niektóre z nośników podnoszą sprzedaż promowanego produktu nawet o 200-300 procent.
Duże zainteresowanie ze strony dostawców towarów FMCG sprawia, że Kolporter cały czas pracuje nad nowymi nośnikami reklamowymi. Jednym z nich jest np. nowy model bilonownicy, który w tym miesiącu pojawił się w całej sieci saloników.
"Nieprzerwanie testujemy różnego rodzaju nośniki i systemy wsparcia sprzedaży, do całej sieci wprowadzamy tylko te najskuteczniejsze. Dzięki temu możemy zaoferować producentom i dystrybutorom towarów FMCG nie tylko wyjątkową skalę, ale i wysoką skuteczność działań promocyjnych" - dodaje Piotr Lech.
(Maja Święcka)
tagi: Kolporter ,
„Nagroda Orła ESG to dla nas ogromne wyróżnienie” - z...
Wojna cenowa między największymi na rynku dyskontami jest...
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...