Nieskategoryzowane

Saloniki Kolportera promują FMCG

Środa, 22 grudnia 2010
Saloniki prasowe Kolportera stawiają na maksymalnie szeroki rozwój asortymentu FMCG. Sprzedaż tej grupy produktów (słodycze, napoje, papierosy, karty telefoniczne itp.) wspierają wyspecjalizowane nośniki reklamowe. Dzięki nim producenci mogą także sprawdzić popyt na towary dopiero wprowadzane do sieci saloników Kolportera. 

"W przypadku kabanosów „Jedynak" dwumiesięczny test sprzedaży we wszystkich salonikach, wzmocniony promocją,  okazał się aż tak skuteczny, że produkt znalazł się w stałej ofercie wytypowanych saloników" - mówi Piotr Lech, menadżer ds. promocji Kolportera Sieci Handlowe.

W liczącej ponad 900 punktów handlowych ogólnopolskiej sieci saloników, wykorzystywanych jest na co dzień kilkanaście rodzajów nośników reklamowych. To w większości autorskie rozwiązania Kolportera, zaprojektowane na podstawie badań zachowań klientów i analizy sprzedaży poszczególnych towarów. Zdaniem sprzedawców niektóre z nośników podnoszą sprzedaż promowanego produktu nawet o 200-300 procent.

Duże zainteresowanie ze strony dostawców towarów FMCG sprawia, że Kolporter cały czas pracuje nad nowymi nośnikami reklamowymi. Jednym z nich jest np. nowy model bilonownicy, który w tym miesiącu pojawił się w całej sieci saloników.

"Nieprzerwanie testujemy różnego rodzaju nośniki i systemy wsparcia sprzedaży, do całej sieci wprowadzamy tylko te najskuteczniejsze. Dzięki temu możemy zaoferować producentom i dystrybutorom towarów FMCG nie tylko wyjątkową skalę, ale i wysoką skuteczność działań promocyjnych" - dodaje Piotr Lech.

(Maja Święcka) 

tagi: Kolporter ,