Głównym przesłaniem kampanii jest podkreślenie, że moc spełniania dziecięcych marzeń tkwi w rodzicach, a Piccolo daje siłę, aby te marzenia spełniać.
Bohaterem spotu jest wesoły, łobuzerski chłopiec - Piccolo Boy, będący od lat ikoną marki. Wyrusza on w podróż, napotykając po drodze dziecięce marzenia, które porywa w swoje musujące bąbelki. Kończy ją szampański wystrzał, a jedno z marzeń w magiczny sposób przemienia się w pamiątkowe rodzinne zdjęcie z pobytu w Disneylandzie, symbolizujące jego spełnienie.
Spot został zrealizowany nowoczesną techniką łączącą klasyczną animację rysunkowego Piccolo Boya z animacją 3D. Kreacja jest spójna z odświeżonym Key Visualem marki, wypracowanym w wyniku jej rezpozycjonowania, w pierwszej połowie tego roku. Zmiana wizerunku polegała na podkreśleniu rodzinnego charakteru marki, która inspiruje rodziców do poszukiwania nawet najmniejszych okazji do wspólnego świętowania i zabawy razem z dziećmi.
Kampania ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy. Jest adresowana do matek, posiadających dzieci w wieku 4-14 lat. Została zaplanowana w najlepiej dopasowanych do grupy docelowej kanałach telewizyjnych Grupy TVN: dużym TVN, TVN Style i TVN Siedem.
(Maja Święcka)
tagi: Piccolo ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...