Advertisement

Kampanie i Promocje

Cappuccino - w nowym, większym opakowaniu

Czwartek, 16 grudnia 2010
Firma Mokate, wprowadziła właśnie na rynek  limitowaną serię Mokate Cappuccino Maestro Renato Bonni z prezentem dla konsumentów w postaci 20% ulubionego napoju gratis. Promocją objęte są cappuccina o smaku: czekoladowym, orzechowym, waniliowym, śmietankowym oraz cappuccino z magnezem.

Limitowana seria Mokate Cappuccino stanowi również premierę nowych opakowań. Warto tutaj zaznaczyć, że oprócz odświeżonej kolorystyki i elementów graficznych, znalazł się na nich znaczek „wybieram bez konserwantów". Znaczek ten ma przypominać konsumentom, że Mokate Cappuccino nie wymaga dodawania substancji konserwujących, ponieważ produkowane jest w technologii suszenia rozpyłowego. Technologia ta - stosowana od początku produkcji cappuccino przez Mokate - zapewnia odpowiednią trwałość produktów.

Mokate Cappuccino Maestro Renato Bonni jest od wielu lat najlepiej sprzedającym się napojem kawowym tego typu w Polsce. Ponad 70% konsumentów sięgających po cappuccino wybiera jeden ze smaków dostępnych w ramach linii Mokate Cappuccino Maestro Renato Bonni. O niepowtarzalnym smaku Mokate Cappuccino decydują starannie dobrane składniki wykorzystywane w zaawansowanym technologicznie procesie produkcji.

Mokate Cappuccino Maestro Renato Bonni oferowane jest w poręcznym opakowaniu strunowym umożliwiającym wielokrotne otwieranie i zamykanie torebki. Waga 110 g + 22 g gratis, pakowane do pudełek kartonowych po 10 sztuk.

(Maja Święcka)

tagi: Mokate ,