Advertisement

Kampanie i Promocje

Do kogo należy najpiękniejszy uśmiech w Polsce?

Poniedziałek, 13 grudnia 2010
Ruszyła strona internetowa http://www.vademecumexpert.pl/ oraz konkurs marki Vademecum na najpiękniejszy uśmiech w Polsce. Każdy, kto doda zdjęcie swojego uśmiechu i podzieli się ze znajomymi informacją o udziale w konkursie, ma szansę na zwycięstwo. Zdobywając głosy, można wygrać atrakcyjne nagrody.

Kampania potrwa 4 tygodnie od dnia 29.11. W każdym tygodniu do wygrania są dwa aparaty fotograficzne oraz zestawy kosmetyków. Działania wspierające konkurs w internecie obejmują różne formaty reklamowe (np. banner, half pager etc.), mailing do co najmniej 1 500 000 osób oraz wsparcie na stronie www.pudelek.pl. Więcej informacji na http://www.vademecumexpert.pl/.

Na stronie oprócz informacji o produktach, porad eksperta i testu oczekiwań konsumenckich znaleźć można także atrakcje dla dzieci, jak np. kolorowanki z krokodylkiem, wierszyk przydatny w nauce mycia ząbków oraz w „Teatrzyku" link do przedstawienia "Czarownica Próchnica", które w okresie wrzesień - październik 2010 r. było wystawiane w 100 warszawskich przedszkolach.

Dzięki nowo uruchomionej stronie www.vademecumexpert.pl każde dziecko może obejrzeć spektakl pod tytułem „Czarownica Próchnica", w którym specjalnie wykreowana postać dentysty Remigiusza pomaga najmłodszym w zrozumieniu, jak dużym problemem dla zębów jest próchnica czy nieprawidłowe szczotkowanie. Dzieci mogą przekonać się, jak ważna jest profilaktyka jamy ustnej oraz dowiadują się, że dbanie o higienę zębów nie musi być żmudną, codzienną czynnością, ale wspaniałą zabawą.

Seria przedstawień została wystawiona w 100 placówkach, dzięki czemu uczestniczyło w niej 5 tysięcy maluchów. Dodatkowym elementem akcji budowania świadomości konieczności dbania o zęby najmłodszych oraz marki Vademecum był konkurs rysunkowy dla maluchów na najładniejszy portret Krokodyla Czyściząbka - bohatera pasty Vademecum Junior. Wśród nadesłanych prac jury wybierało 10 najlepszych, których autorzy otrzymywali nagrody rzeczowe. Specjalną nagrodę w postaci zapasu pasty do zębów przygotowano dla przedszkola, którego wychowanek nadeśle najładniejszą pracę. Spektakl został przygotowany we współpracy z agencją Event Pro, która napisała scenariusz oraz udostępniła swoich aktorów. Henkel planuje powtórzenie akcji w przyszłym roku.

(Maja Święcka) 

tagi: Henkel ,