W związku z nadchodzącym okresem noworocznym Żywiec przygotował wyjątkowy spot. Jego emisja rusza 13 grudnia. W reklamie marki występują m.in. Wojciech Waglewski, Henryk Sawka oraz Bogdan Wenta - bohaterowie tegorocznej kampanii wizerunkowej marki. W ten sposób Żywiec podsumowuje tegoroczne działania, a jednocześnie inauguruje nadchodzące 12 miesięcy.
Działania reklamowe uzupełnia akcja sprzedażowa. W sklepach w całej Polsce dostępne są zestawy promocyjne piwa Żywiec, do których dołączono wyjątkowy kalendarz na 2011 rok. Zawiera on zbiór zaskakujących, niecodziennych i pełnych humoru instrukcji oraz oryginalnych porad podanych z przymrużeniem oka. A wszystko wzbogacone dowcipnymi ilustracjami polskich rysowników - Henryka Sawki i Marka Raczkowskiego. Marka Żywiec inspiruje do codziennego poszukiwania i odkrywania świata. Kalendarz ma przypominać, że każdy dzień niesie ze sobą coś nowego.
Noworoczny spot marki Żywiec emitowany jest w mediach ogólnopolskich. Kreacje przygotowała agencja Just, za zakup mediów odpowiada Macroscope OMD. Zestawy promocyjne Żywiec (7 puszek 500 ml) wraz z kalendarzem dostępne w sprzedaży w całej Polsce.
(Maja Święcka)
tagi: Grupa Żywiec ,
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Bartosz Olejarski został powołany na stanowisko Dyrektora...
W maju br. ceny w sklepach spożywczych wzrosły średnio rok...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...