Marka Łaciate startuje z zimową kampanią reklamową, która będzie obejmować zarówno reklamę w telewizji, jak i intensywne działania komunikacyjne w Internecie. Akcja ta jest kontynuacją długofalowej strategii komunikacji marki mającej na celu przybliżyć konsumentom codzienne życie krów dających mleko Łaciate.
Na stronie firmowej marki Łaciate http://www.laciate.pl/ został uruchomiony serwis, który prezentuje wszystkie kandydatki do tytułu Miss Dobrej Łaciatej. Internauci mogą głosować na wybraną kandydatkę, a spośród tych najwyżej ocenionych jury wybierze zwycięzcę. Na czele jury stoi Piotr Gąsowski - polski aktor i artysta kabaretowy.
Konkurs potrwa do 22 grudnia 2010 roku. Tuż po ogłoszeniu wyników serwis rozpocznie transmisję na żywo z obory zwycięskiej krowy, wszystko po to, by internauci mogli bliżej poznać Miss, jej codzienne obowiązki oraz jej koleżanki. Tuż przed świętami Miss odwiedzi Mikołaj, który przyniesie jej niespodziankę. W Wigilię będzie można gotować z Miss wigilijne potrawy, a o północy będzie można sprawdzić czy przemówi ludzkim głosem. Te i inne atrakcje organizowane w oborze użytkownicy będą mogli zobaczyć na ekranach swoich monitorów.
Strona zawierać będzie również dodatkowe gry i konkursy dla użytkowników. Serwis będzie aktywny do końca stycznia 2011 r.
Dodatkowo przygotowano specjalną aplikację dostępną dla użytkowników serwisu Facebook.com, którą można znaleźć na profilu Miss Dobra Łaciata. Umożliwia ona głosowanie, dodawanie komentarzy i obserwację wyników glosowania na bieżąco.
Kampania została opracowana i jest realizowana przez zespół MEC Interaction.
(Maja Święcka)
tagi: Mlekpol ,
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Bartosz Olejarski został powołany na stanowisko Dyrektora...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...