Marka będzie także obecna na stadionach w trakcie spotkań rozgrywanych zarówno w Polsce, jak i na wyjazdach. Współpraca z polską kadrą narodową została zainaugurowana podczas zwycięskiego meczu z Wybrzeżem Kości Słoniowej rozegranego pod koniec listopada.
"Polskiemu Związkowi Piłki Nożnej zawsze zależało na współpracy z firmami, które są liderami w swoich dziedzinach. Umowa sponsorska z marką Cisowianka to dla nas źródło radości oraz źródło energii życia w naszej działalności. Bo woda to życie. Cieszymy się, że marka o tak wysokiej reputacji i o tak dużym zaufaniu konsumentów zdecydowała się przenieść swoje wartości do sportu. Liczymy na to, że piłka nożna w naszym kraju również będzie wizytówką Polski, tak jak Cisowianka" - mówi Grzegorz Lato, Prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej.
Zaangażowanie w przygotowania i występ Reprezentacji to rezultat działań marki Cisowianka, która jako jedna z niewielu marek wody pretenduje do miana marki narodowej. Potwierdza to jej zaangażowanie w ważne wydarzenia społeczne i narodowe, takie jak Rok Chopinowski, czy prowadzona wspólnie z Polską Akcją Humanitarną kampania społeczna Woda dla Sudanu.
(Maja Święcka)
tagi: Cisowianka ,
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...