Realizowana w okresie „gorączki" przedświątecznych zakupów kampania telewizyjna utrzymana jest w ciepłym, bożonarodzeniowym klimacie. Towarzyszące kampanii hasło „Wesołych świąt życzy producent tradycyjnej masy makowej HELIO z bakaliami. HELIO - smak udanych świąt" oraz prezentacja trzech najnowszych prestiżowych nagród jakimi zostały uhonorowane masy makowe HELIO w 2010 roku, mają na celu podkreślenie unikalności i najwyższej renomy promowanego produktu.
Głównym zadaniem kampanii jest zarówno przypomnienie naszym dotychczasowym Klientom o konieczności wpisania sprawdzonej i pewnej masy makowej HELIO na listę świątecznych zakupów, jak również zachęcenie nowych Klientów do spróbowania tego rekomendowanego do przygotowywania świątecznych specjałów produktu.
Kampania jest elementem szerzej zakrojonych działań Spółki w zakresie ATL obejmujących swoim zasięgiem zarówno media elektroniczne jak i drukowane. Równocześnie z kampanią telewizyjną prowadzone są bowiem działania reklamowe i PR w prasie kobieco-poradniczej i branżowej.
(M.D)
tagi: helio ,
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Naczelny Sąd Administracyjny wydał wyrok potwierdzający...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...