Realizowana w okresie „gorączki" przedświątecznych zakupów kampania telewizyjna utrzymana jest w ciepłym, bożonarodzeniowym klimacie. Towarzyszące kampanii hasło „Wesołych świąt życzy producent tradycyjnej masy makowej HELIO z bakaliami. HELIO - smak udanych świąt" oraz prezentacja trzech najnowszych prestiżowych nagród jakimi zostały uhonorowane masy makowe HELIO w 2010 roku, mają na celu podkreślenie unikalności i najwyższej renomy promowanego produktu.
Głównym zadaniem kampanii jest zarówno przypomnienie naszym dotychczasowym Klientom o konieczności wpisania sprawdzonej i pewnej masy makowej HELIO na listę świątecznych zakupów, jak również zachęcenie nowych Klientów do spróbowania tego rekomendowanego do przygotowywania świątecznych specjałów produktu.
Kampania jest elementem szerzej zakrojonych działań Spółki w zakresie ATL obejmujących swoim zasięgiem zarówno media elektroniczne jak i drukowane. Równocześnie z kampanią telewizyjną prowadzone są bowiem działania reklamowe i PR w prasie kobieco-poradniczej i branżowej.
(M.D)
tagi: helio ,
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje –...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...