Whisky postrzegana jest głównie przez pryzmat podawania jej z lodem, bez żadnych dodatków, jako trunek zarezerwowany wyłącznie dla koneserów. Dużą popularnością cieszy się whisky z colą a ostatnio ze Sprite'm.
Polscy konsumenci zaczynają eksperymentować i poszukiwać nowych doznań smakowych. W ślad za tymi trendami podąża także whisky Dewar's, której zupełnie nowe oblicze poznali barmani podczas dwugodzinnego szkolenia.
Spotkanie rozpoczęło się przedstawieniem historii oraz najważniejszych informacji związanych z marką Dewar's. Barmani mieli także okazję, by zobaczyć nową butelkę Dewar's 12 YO. Po części teoretycznej uczestnicy szkolenia wzięli udział w ślepym teście dwunastoletnich whisky. Liderem i faworytem uczestników, spośród trzech marek whisky, okazała się szkocka Dewar's 12 YO - marka, która zwycięsko wychodzi z większości organizowanych blind testów podkreślając tym samym niepodważalną pozycję lidera w swojej klasie.
Charakterystyczny smak i owocowy aromat whisky Dewar's skusił barmanów, którzy chętnie przygotowywali drinki na jej bazie w trakcie ostatniej części szkolenia.
Taka formuła spodobała się uczestnikom, ponieważ oprócz dużej dawki informacji związanych z marką Dewar's, mogli spróbować trunku i przygotować ciekawe kompozycje smakowe na jej bazie. Szkolenie poprowadził Jacek Krawczyk, specjalista od wysokogatunkowych whisky.
(Informacja handlowa)
(M.D)
tagi: Whisky Dewar’s ,
Stock Polska uruchomił jedno z najnowocześniejszych centrów...
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...
Kredyty udzielane firmom oraz ratalne mają się gorzej...
Mają być gotowe w wakacje...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...