Whisky postrzegana jest głównie przez pryzmat podawania jej z lodem, bez żadnych dodatków, jako trunek zarezerwowany wyłącznie dla koneserów. Dużą popularnością cieszy się whisky z colą a ostatnio ze Sprite'm.
Polscy konsumenci zaczynają eksperymentować i poszukiwać nowych doznań smakowych. W ślad za tymi trendami podąża także whisky Dewar's, której zupełnie nowe oblicze poznali barmani podczas dwugodzinnego szkolenia.
Spotkanie rozpoczęło się przedstawieniem historii oraz najważniejszych informacji związanych z marką Dewar's. Barmani mieli także okazję, by zobaczyć nową butelkę Dewar's 12 YO. Po części teoretycznej uczestnicy szkolenia wzięli udział w ślepym teście dwunastoletnich whisky. Liderem i faworytem uczestników, spośród trzech marek whisky, okazała się szkocka Dewar's 12 YO - marka, która zwycięsko wychodzi z większości organizowanych blind testów podkreślając tym samym niepodważalną pozycję lidera w swojej klasie.
Charakterystyczny smak i owocowy aromat whisky Dewar's skusił barmanów, którzy chętnie przygotowywali drinki na jej bazie w trakcie ostatniej części szkolenia.
Taka formuła spodobała się uczestnikom, ponieważ oprócz dużej dawki informacji związanych z marką Dewar's, mogli spróbować trunku i przygotować ciekawe kompozycje smakowe na jej bazie. Szkolenie poprowadził Jacek Krawczyk, specjalista od wysokogatunkowych whisky.
(Informacja handlowa)
(M.D)
tagi: Whisky Dewar’s ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...