Organizatorzy konkursu „Laur Konsumenta" sprawdzali znajomość i popularność wyrobów polskich producentów w Europie Zachodniej i w USA. W sondzie przeprowadzonej w czerwcu br. w wybranych punktach handlowych m.in. w Austrii, Belgii, Holandii, Szwecji, Francji, Wielkiej Brytanii i Irlandii zagraniczni konsumenci wskazywali polskie produkty, które znają i po które chętnie sięgają. Musztardy z logo „Roleski" uzyskały największą rozpoznawalność w swojej kategorii.
Wyniki przeprowadzonej sondy są z jednej strony potwierdzeniem znajomości i rozpoznawalności marki a z drugiej - miernikiem dostępności na rynkach zagranicznych. Produkty ze Zbylitowskiej Góry, dzięki aktywnej polityce eksportowej Firmy Roleski, znane są smakoszom na różnych kontynentach i to już od kilkudziesięciu lat.
Firma zaś co roku zajmuje wysoką pozycję w rankingach największych polskich eksporterów. W 2009 roku została uhonorowana statuetką Brylant Exportu, jako pięciokrotny laureat Ogólnopolskiego Rankingu „Liderzy Eksportu". Liczne certyfikaty i uprawnienia, m.in. International Food Standard, także pomagają w odniesieniu sukcesów na trudnych rynkach innych krajów.
Wyróżnienie musztard w międzynarodowej edycji konkursu „Laur Konsumenta 2010" świadczy o zaufaniu zagranicznych klientów przede wszystkim do jakości produktów Firmy Roleski. A dla produktu i marki nie ma lepszej rekomendacji od pozytywnej oceny tak wymagających jurorów.
(M.D)
tagi: roleski ,
Stock Polska uruchomił jedno z najnowocześniejszych centrów...
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...
Kredyty udzielane firmom oraz ratalne mają się gorzej...
Mają być gotowe w wakacje...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...