Historia produktów pod znakiem Pudliszki rozpoczęła się w 1920 roku, gdy inżynier rolnictwa Stanisław Fenrych rozpoczął produkcję przetworów warzywnych i owocowych w nowo nabytym majątku. Dzięki swojej pasji i wiedzy stworzył prężne przedsiębiorstwo oraz cenioną markę.
Już od pierwszych lat istnienia produkty pod marką Pudliszki wyróżniały się wysoką jakością, nowoczesnymi rozwiązaniami oraz przede wszystkim smakiem. W Pudliszkach wprowadzano nowoczesne technologie, jak choćby sterylizowane konserwy będące nowością na rynku europejskim. Pierwszy ketchup oraz koncentrat pomidorowy Pudliszki powstały zaś już w 1927 roku, gdy dwóch profesorów z wyprawy do Anglii przywiozło nasiona pomidorów i recepturę tego niezwykłego sosu.
Dziś Pudliszki cieszą się zasłużoną renomą wśród polskich konsumentów i od dziewięciu dziesięcioleci goszczą na naszych stołach zapewniając doskonały smak posiłków. Produkty Pudliszki zajmują pozycję lidera rynkowego w kategorii ketchupów, koncentratów pomidorowych i dań gotowych oraz wicelidera w sprzedaży sosów gorących i warzyw konserwowych.
Wśród ostatnich trofeów odzwierciedlających wysoką pozycję Pudliszek znajduje się tytuł „Najmocniejszej Polskiej Marki 2009" w rankingu dziennika Rzeczpospolita oraz godło Marki Wysokiego Zaufania w rankingu PremiumBrand.
Z okazji 90 urodzin marki na półkach sklepowych pojawiła się limitowana edycja koncentratu pomidorowego oraz groszku i kukurydzy konserwowej ze stylizowanymi etykietami nawiązującymi do estetyki lat 20 i opakowań z początków działalności marki.
Dzięki nim produkty zdecydowanie wyróżniają się na półce. Seria limitowana to ekskluzywna oferta, dostępna tylko czasowo i w wybranych punktach. Natomiast na innych produktach pojawił się specjalny emblemat przypominający o rocznicy. Limitowana edycja jest wpierana materiałami POS oraz specjalną komunikacją w spotach telewizyjnych.
(M.D)
tagi: pudliszki ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...