Nowości

Nowy olej na rynku

Wtorek, 30 listopada 2010
Na sklepowych półkach pojawia się właśnie olej Wielkopolski. Wyprodukowany w Wielkopolsce, tradycyjnie kojarzonej z najwyższej jakości uprawami, ze starannie wyselekcjonowanych ziaren rzepaku. Dystrybutor, firma Princes Polska, zapewnia, że jego klarowna, złocista barwai delikatny smak podbiją podniebienia i serca konsumentów, a jego uniwersalne zastosowanie docenią miłośnicy zdrowej i zróżnicowanej kuchni.

Dzięki swojemu wyjątkowo delikatnemu smakowi olej Wielkopolski nie zdominuje naturalnego aromatu przyrządzanych potraw, lecz wydobędzie z nich to, co najlepsze. Już kilka kropli oleju Wielkopolskiego podkreśli głębię smaku ulubionych potraw. Idealnie nadaje się on do smażenia i pieczenia różnorodnych dań, zarówno tych tradycyjnych, jak i nowoczesnych przysmaków międzynarodowej kuchni.

Kulinarne inspiracje

Zastosowanie oleju Wielkopolskiego jest bardzo wszechstronne i dzięki niemu przyrządzimy setki pysznych dań. Propozycje kulinarnych przygód z olejem Wielkopolskim znajdują się w serwisie http://www.olejwielkopolski.pl/, gdzie znany krytyk kulinarny Piotr Adamczewski, przedstawia cenne wskazówki i porady oraz inspirujące potrawy. W serwisie odnajdziemy także niezwykłe kulinarne kreacje i pomysły, z których na co dzień będziemy mogli stworzyć wyśmienite posiłki dla przyjaciół i rodziny.

Z serca Wielkopolski

Olej Wielkopolski wyprodukowany jest z ziaren rzepaku najwyższej jakości. Fabryka oleju, zatrudniająca blisko 200 pracowników, znajduje się w Szamotułach pod Poznaniem.

 

Polacy doceniają olej rzepakowy

Rynek oleju rzepakowego wynosi 130 mln l w skali roku (dane The Nielsen Company MAT Maj 2010). W Polsce średnia konsumpcja oleju rzepakowego na głowę mieszkańca to 3,4 l w przypadku całej populacji lub 4,4 l w populacji osób dorosłych (29,7 mln).

Celem firmy jest szybkie wprowadzenie oleju Wielkopolskiego na rynek i zbudowanie silnej pozycji rynkowej poprzez intensywne wsparcie marki w mediach oraz wspólne akcje i promocje z partnerami handlowymi. Aspiracje firmy sięgają wysoko - osiągnięcie pozycji lidera na rynku oleju rzepakowego.

Zakupem mediów zajęła się agencja medialna MEC, a kreacją agencja reklamowa Believe. Za działania PR odpowiada Edelman Polska.

Wysoka jakość

Z przeprowadzonych przez producenta badań na terenie całej Polski wynika, że nowoczesne kobiety traktują gotowanie jako przyjemność. Wymagania wobec wybieranych produktów są coraz wyższe - zarówno w kwestii jakości, smaku, jak i wygody stosowania oraz estetyki opakowania. Oryginalna, twarda butelka o ergonomicznym kształcie spodoba się konsumentkom, które z pewnością docenią estetyczny wygląd oleju Wielkopolskiego. Wygodę i łatwość w użyciu zapewni także korek niekapek.

Olej Wielkopolski dostępny będzie we wszystkich sieciach handlu nowoczesnego, a także w handlu tradycyjnym. Rekomendowana cena półkowa to: 5,49 zł za butelkę 1 l oraz 15,99 zł za butelkę 3 l.

(M.D)

tagi: olej ,