W rankingu, w którym konsumenci samodzielnie zgłaszają firmy i instytucje, MAKRO otrzymało ocenę ogólną wynoszącą 34%.
Godło Jakość Obsługi od trzech lat przyznawane jest firmom, które w swojej branży prezentują najwyższy poziom obsługi klienta. Wyboru dokonują konsumenci, głosując za pośrednictwem portalu jakoscobslugi.pl. Ocenie są poddawane: fachowość i uprzejmość obsługi, wygląd miejsca, a także produkty i usługi oferowane klientom.
(maj)
tagi: Makro ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...