Nieskategoryzowane

Zamknięcie sezonu golfowego 2010 z marką Otard

Piątek, 19 listopada 2010
Tegoroczny sezon golfowy już za nami. Marka francuskiego koniaku Otard była patronem i partnerem prestiżowego  cyklu turniejów biznesowych w Polsce - Euler Hermes Golf Business League oraz Rolex Golf Business League Invitational, trzech najważniejszych turniejów korporacyjnych: Dr Irena Eris Ladies Cup, Mercedes-Benz Trophy oraz Volvo Masters Amateur. Koniak Otard obecny był także na turnieju klubowym Fox Cup.

 

Otard i golf - prestiżowe partnerstwo

Sezon golfowy 2010 przyniósł wiele sportowych emocji oraz dowód na to, że golf staje się w Polsce co raz bardziej popularny. To nie tylko dyscyplina sportu, ale także styl życia i sposób na spędzanie wolnego czasu. Luksusowy koniak Otard związany jest z golfem od 2006 roku i z niesłabnącym zaangażowaniem promuje ten sport w Polsce. Elegancja, prestiż i klasa to wspólne wartości, które są fundamentem czteroletniego partnerstwa francuskiego koniaku i tej elitarnej dyscypliny sportu.

W tym roku marka Otard nawiązała współpracę z G24 Group, która funkcjonuje w Polsce od 5 lat. Jest jedynym oficjalnym partnerem PGA (Professional Golfer's Association) w Polsce,  co daje wyłączność na organizowanie największych golfowych turniejów zawodowych. Ponadto firma stanowi oficjalną agencję Polskiego Związku Golfa, co czyni ją jedynym organizatorem wszystkich turniejów w randze Mistrzostw Polski. Obie marki połączyły swoje siły i wspólnie zaangażowały się w działania, mające na celu zainteresowanie Polaków golfem.

Dr Irena Eris Ladies Golf Cup

Golf był dyscypliną sportu do niedawna zdominowaną przez panów. Monopol ten został przełamany dzięki Dr Irena Eris Ladies Golf Cup - cieszącego  się największą popularnością turnieju kobiecego w Polsce. W tym roku w zawodach rozegranych w czerwcu, wzięło udział około 100 najlepszych zawodniczek. Panie rywalizowały na polu golfowym w Naterkach k. Olsztyna już po raz czwarty. Jak co roku, turniej został uwieńczony w Hotelu Spa Dr Irena Eris na Wzgórzach Dylewskich, gdzie zwyciężczyniom wręczone zostały nagrody. Każda z nich otrzymała m.in. butelkę koniaku Otard. Podczas uroczystego wieczoru na gości czekała degustacja tego wykwintnego francuskiego trunku. Dzięki wspaniałej  atmosferze, która towarzyszyła rozgrywkom, zawodniczki obiecały, że wrócą na Dr Irena Eris Ladies Golf Cup także za rok.

Golf Business League

Turnieje biznesowe rozegrane w ramach Golf Business League podkreśliły prestiżowy charakter francuskiego koniaku Otard i elegancję golfa. Na Polską Ligę Biznesu złożyły się dwa cykle: Euler Hermes Golf Business League oraz Rolex Golf Business League Invitational.

Euler Hermes Golf Business League to cykl 8. Turniejów jednodniowych, które były rozgrywane w całej Polsce. Do startu zostali zaproszeni przedstawiciele lokalnego biznesu. Tegoroczną serię otworzył 7. maja turniej we Wrocławiu. Kolejne rozgrywki miały miejsce w Choszcznie, Olsztynie, Szczecinie, Krakowie, Trójmieście oraz w Warszawie. Cykl zamknął październikowy turniej w Częstochowie.

W ramach Rolex Golf Business League Invitational odbyło się 5 turniejów dwudniowych, wyłącznie na zaproszenie. Rywalizacja w serii rozpoczęła się w czerwcu w Częstochowie. W lipcu zawodnicy spotkali się w Trójmieście. Kolejny turniej został rozegrany w sierpniu w Choszcznie. Przedostatnie zawody odbyły się we wrześniu w Katowicach, a Wrocław, gdzie golfiści spotkali się w październiku, zamknął tegoroczny cykl.

Mercedes-Benz Trophy

Smak koniaku Otard towarzyszył także graczom, biorącym udział w cyklu Mercedes Benz Trophy, który odbywa się w Polsce regularnie od 2004 roku. Zwycięzcy krajowych eliminacji biorą udział w światowym finale rozgrywanym co roku w Stuttgarcie. Wartości, które niesie z sobą koniak Otard sprawia, że partnerstwo z luksusową marką Mercedes-Benz, pozwala na wspólne zaangażowanie w promocję golfa w Polsce. Finał cyklu, który odbył się w dniach 10-11 lipca w Trójmieście, był pełen niespodzianek - zarówno dla zawodowych graczy, jak też dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z golfem. Konkurs nocny, akademia golfa oraz liczne zawody organizowane poza głównym turniejem, przyciągnęły miłośników tej dyscypliny sportowej. Obecność koniaku Otard uświetniła zawody i była sponsorem nagród w wybranych konkursach.

Volvo Masters Amateur

Formuła pikniku rodzinnego to powód, dla którego Volvo Masters Amateur cieszy się wciąż rosnąca popularnością wśród amatorów golfa. Główną ideą cyklu jest propagowanie tej dyscypliny jako sportu nie tylko dla dorosłych, ale także jako ciekawej alternatywy na spędzenie wolnego czasu z rodziną. Golf często jest szufladkowany jako rozrywka tylko dla nielicznych. Volvo Masters Amateur i koniak Otard przełamują ten stereotyp i pokazują nowe oblicze golfa. W sezonie 2010 w 11. Polskich miastach odbyły się rodzinne pikniki golfowe.

Finał cyklu został rozegrany w dniach 25-26 września w podwarszawskim Rajszewie. Wśród zaproszonych gości znaleźli się zarówno golfiści, jak też osoby, które tego sportu nie uprawiają. Początkujący adepci golfa mogli uczestniczyć w akademii golfa. Organizatorzy zadbali także o liczne atrakcje dla najmłodszych oraz tych starszych. Pokaz barmański, rzeźbienie w lodzie oraz pokaz tricków bilardowych uatrakcyjniły finałowe rozgrywki i dostarczyły wrażeń, których uczestnicy szybko nie zapomną.  

Na turnieju nie zabrakło koniaku Otard, który znalazł się wśród nagród wręczanych zwycięzcom. Po zakończonej rywalizacji, zawodnicy oraz pozostali goście mogli także spróbować wykwintnego smaku francuskiego trunku, który umilił im oczekiwanie na ogłoszenie wyników. Zarówno formuła cyklu Volvo Masters Amateur, jak i atmosfera mu towarzysząca, ukazują inną stronę golfa. To z kolei przekłada się na rosnącą popularność tego sportu.

Puchar Klubu Fox Cup

Ostatnim turniejem, w który w sezonie 2010 zaangażowała się marka Otard, był Puchar Klubu Fox Cup. Zawody zostały rozegrane 23 października na polu w Lisiej Polanie. Na gości czekała degustacja francuskiego koniaku Otard. Każdy z wyróżnionych w turnieju jako jedną z nagród otrzymał butelkę tego eleganckiego trunku.

Zakończony sezon 2010 przyniósł wiele golfowych emocji. Frekwencja podczas rozgrywanych turniejów świadczy o tym, że golf zdobył nowych amatorów. Marka Otard docenia pasję, która towarzyszy każdym rozgrywkom i nadal stara się zainteresować ludzi tą wspaniałą dyscypliną sportu. Francuski koniak Otard już teraz zaprasza wszystkich miłośników golfa na przyszłoroczne turnieje.

(maj)

tagi: Otard ,