Na okres świąteczno-karnawałowy marka Piccolo przygotowała specjalną promocję, która ma zachęcić do zakupu pysznego, owocowego Piccolo. Jednocześnie akcja umożliwia rodzicom spełnienie marzenia swej pociechy, w tym szczególnym dla wszystkich okresie, kiedy każde dziecko snuje marzenia i spodziewa się prezentów.
Aby wziąć udział w zabawie, należy kupić promocyjne Piccolo, a następnie wejść na stronę www.piccolo.pl, wprowadzić unikalny kod, znajdujący się pod zdrapką i opisać marzenie swego dziecka.
Co tydzień będzie losowane i spełniane jedno dziecięce marzenie. Główna nagroda to rodzinny wyjazd do Disneylandu pod Paryżem, o wartości 20.000 zł. Dodatkowo każde dziecko, biorące udział w promocji, otrzyma nagrody gwarantowane w postaci e-gadżetów, takich, jak: wygaszacze, tapeta, gra flaszowa oraz interaktywny pulpit.
(M.D)
tagi: piccolo ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...