Kampanie i Promocje

Odkryj HELIO GOLD!

Piątek, 12 listopada 2010
Wraz z długim listopadowym weekendem rozpoczęła się telewizyjna kampania wizerunkowa nowej ekskluzywnej linii bakalii HELIO GOLD. Filmy promujące produkty tej marki emitowane będą we wszystkich największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, tj. TVP1, TVP2, TVN, Polsat, a także w stacjach tematycznych takich jak TVN Style, TVN24, TVN CNBC, Discovery.

Powyższy dobór mediów powinien odzwierciedlić się w wysokich parametrach kampanii, w tym zarówno w szerokim jej zasięgu oraz efektywnej częstotliwości w grupie docelowej produktu. Towarzyszące kampanii hasło reklamowe „Odkryj HELIO GOLD - HELIO GOLD to bogactwo naturalnie dużych bakalii" ma zachęcać do spróbowania tej ekskluzywnej, a zarazem zdrowej i naturalnej przekąski, zaś dobór programów kreować wizerunek marki poprzez pozytywne skojarzenia.

Kampania jest elementem szerzej zakrojonych działań Spółki w zakresie ATL obejmujących swoim zasięgiem zarówno media elektroniczne jak i drukowane. Równocześnie z kampanią telewizyjną prowadzone są bowiem działania reklamowe i PR w prasie kobiecej, lifestylowej oraz branżowej. Reklamy HELIO GOLD pojawiły się oraz pojawiać się będą w takich ekskluzywnych i opiniotwórczych tytułach jak m.in. Twój Styl, Pani, Zwierciadło, Elle, Shape, Olivia, Voyage. HELIO GOLD zaznaczyło również swoją obecność w niezwykle prestiżowym wydaniu Twojego Stylu Limited Edition dystrybuowanym podczas gali 20-lecia tegoż że magazynu. Kampania prasowa realizowana jest pod hasłem „HELIO GOLD bakalie na wagę złota".

Nawiązanie do popularnego związku frazeologicznego niesie za sobą duży utylitaryzm hasła, bowiem jest ono zarówno proste w przekazie, jak i łatwe do zapamiętania w kontekście marki HELIO GOLD
(gold z ang. złoto). Dodatkowo wiarygodność komunikatu została wzmocniona poprzez świadectwo uznania renomowanego dietetyka, co podkreśla nie tylko ekskluzywny, lecz również prozdrowotny charakter produktu.

Warto podkreślić, że powyższe elementy są jedynie wycinkiem strategii marketingowej linii HELIO GOLD w zakresie promocji. Spółka podjęła już bowiem szereg innych działań mających na celu popularyzację oraz budowanie świadomości marki, w tym m.in. konferencja prasowa dla dziennikarek z całego segmentu pism kobiecych i branżowych jako współczesnych trendseterów, liczne promocje konsumenckie w punktach sprzedaży, czy materiały POS i BTL. Kompleksowość i spójność prowadzonych działań mają na celu zbudowanie w stosunkowo krótkim czasie silnej i pożądanej na rynku marki.

(Monika Dawiec)

tagi: HELIO ,