7 Zbóż Men to innowacyjny, pierwszy w Polsce jogurt dla mężczyzn. Jego skład powstał na bazie jogurtu 7 Zbóż (adresatem tego produktu są kobiety) i wzbogacony został o ziarna dyni i słonecznika. 7 Zbóż Men wprowadzony został do dystrybucji pod koniec października.
Na potrzeby kampanii launchingowej agencja Hand Made przy współpracy z działem marketingu Bakomy przygotowała spoty telewizyjne 30 sek. i 15 sek. Spoty składają się z dwóch części - pierwsza poświęcona żywieniowym potrzebom kobiet, komunikuje wartości jogurtów 7 Zbóż. Część druga prezentuje nowy produkt 7 Zbóż Men i zwraca uwagę na męskie potrzeby z zakresu odżywiania.
Kampania 7 Zbóż Men prowadzona będzie do końca listopada w wiodących stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat, kanały tematyczne). Spot wyprodukowany został w studiu Orka. Media na potrzeby kampanii zakupił Macroscope OMD.
Ze strony firmy Bakoma za realizację kampanii odpowiada Tadeusz Malinowski (brand manager) i Sebastian Witkowski (marketing manager). W Hand Made projekt przygotowany został przez zespół: Agata Frankiewicz (koordynacja projektu), Marcin Palarczyk, Grzegorz Karwala (kreacja).
(M.D)
tagi: bakoma ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...