Celem kampanii jest odświeżenie wizerunku marki oraz dotarcie do młodych kobiet, dlatego działaniom reklamowym towarzyszy uruchomienie nowego serwisu internetowego. Na stronie www.gellwe.pl będzie można znaleźć wiele interesujących przepisów oraz cenne informacje dotyczące produktów.
Karolina Kowalczyk Kierownik ds. Mediów i Rozwoju Sprzedaży w firmie Foodcare potwierdza: „Dzięki kampanii reklamowej Wadowickich Kremówek Papieskich, które są produktem prostym i szybkim w przygotowaniu, docieramy do młodych dynamicznych kobiet, a jednocześnie odświeżamy wizerunek marki Gellwe, pozycjonując ją jako nowoczesną i innowacyjną."
Kampania reklamowa Wadowickich Kremówek Papieskich będzie trwała do końca grudnia i swoim zasięgiem obejmie najważniejsze stacje telewizyjne. Kampania będzie wspierana również działaniami w prasie.
Nową strategię rozwoju marki opracował dział marketingu firmy FoodCare.
Za produkcję kampanii odpowiada agencja Eskadra, natomiast za zakup mediów Dom Mediowy Equinox. Natomiast za kreację serwisu marki Gellwe odpowiedzialna jest agencja Softhis.
Działania PR dla marki Gellwe prowadzi agencja TBWA PR.
(Maja Święcka)
tagi: Gellwe ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...