Kampanie i Promocje

Jesienno-zimowa promocja Cukru Królewskiego

Czwartek, 28 października 2010
Uhonorowany złotym Laurem Konsumenta 2010 Cukier Królewski, już w listopadzie rozpoczyna wielką promocję. Przez blisko trzy miesiące, producent rozda swoim konsumentom ponad 1 000 nagród gwarantowanych w postaci sprzętu AGD oraz słodkich książek kucharskich.

Po zakończeniu promocji, wyłoniony zostanie zwycięzca nagrody głównej, którą jest obfitująca w kulinarne doznania 2-osobowa podróż do Toskanii. Szczegółowe informacje na temat konkursu znaleźć można na 1-kilogramowych opakowaniach cukru białego oraz stronie producenta - http://www.cukier-krolewski.pl/.

Co godzinę kolejna szansa na nagrodę

Promocja ulubionej przez klientów cukrowej marki, odbędzie się w dniach od 01.11.2010 do 28.01.2011 roku. Do konkursu może przystąpić każdy, kto zakupi przynajmniej jedno opakowanie promocyjnego białego Cukru Królewskiego. Następnie wystarczy zgłosić swój udział w konkursie, wysyłając SMS-a z hasłem promocyjnym umieszczonym na opakowaniu lub rejestrując się na stronie Cukru Królewskiego, jak najbliżej pełnej godziny. Zgłoszeń do konkursu można dokonywać wyłącznie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 22:00.

Smaki Toskanii dla zwycięzcy

W I etapie promocji, na uczestników czekają atrakcyjne nagrody kulinarne w postaci robotów kuchennych i blenderów marki Philips oraz słodkich książek kucharskich autorstwa aktorki Moniki Mrozowskiej - „Fajna babka, ale ciacho". Są to nagrody gwarantowane, które rozdawane będą co godzinę. Podczas całego okresu trwania promocji, do rąk konsumentów trafi ich łącznie ponad 1 000. Etap II to rywalizacja o nagrodę główną - 2-osobową wycieczkę kulinarną do słonecznej Toskanii, podczas której będzie można poznać najwspanialsze smaki tego regionu Włoch. Zwycięzcą II etapu promocji zostanie osoba, która w jak najciekawszy sposób opisze swój ulubiony produkt marki Cukier Królewski. Zgłoszenia do tej części konkursu dokonać można na stronie http://www.cukier-krolewski.pl/.

Kampania komunikacyjna wielkiej promocji

Konkurs marki Cukier Królewski otrzyma silne wsparcie medialne w postaci:

- reklamy w prasie branżowej, konsumenckiej i Internecie,

- mobilnej reklamy outdoorowej w wybranych miastach,

- kampanii PR w prasie i mediach elektronicznych,

- uruchomionej na ten czas podstrony internetowej informującej o regulaminie promocji.

(Maja Święcka)

tagi: Cukier Królewski ,