Rywalizacja będzie przebiegała dwuetapowo - 2 razy po 4 tygodnie. Po każdym etapie zostaną wyłonieni zwycięzcy - uczestnicy, którzy zbiorą jak największa ilość punktów. Punkty będą zdobywać rozwiązując zadania na stronie Jupika oraz zbierając kody z opakowań napojów Jupik i Jupik Aqua.
Nagrodą glówną jest wyjazd na tygodniowy obóz w czasie ferii zimowych. Do zdobycia są też konsole PSP oraz iPody i wiele Jupikowych gadżetów.
Promocję wspiera starująca 25 października sześciotygodniowa kampania internetowa na najpopularniejszcyh stronach dziecięcych oraz na www.wp.pl/ Dla Dzieci, a także materiały POS i reklama w prasie handlowej.
(maj)
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...