Nieskategoryzowane

Nowa strona internetowa marki Siesta

Piątek, 29 października 2010
Ruszyła strona internetowa marki Siesta. Pod adresem http://www.siestabakalie.pl/można znaleźć kompleksowe informacje dotyczące oferty, promocji konsumenckich i pochodzenia produktów. Zgodnie z filozofią marki, strona utrzymana jest w ciepłym, kobiecym klimacie.

Dzięki prostej nawigacji i przejrzystej budowie strona http://www.siestabakalie.pl/ zapewni łatwy dostęp do informacji o marce oraz jej produktach.

"Zależało nam na stworzeniu ciekawej strony o bardzo prostej i wygodnej nawigacji. Surfowanie po niej ma być przyjemnością -  także dla zupełnie niezaawansowanych internautek oraz dzieci" - mówi Magdalena Bartczak, brand manager marki Siesta. - "Na naszej nowej stronie konsumenci znajdą informacje nie tylko o pochodzeniu poszczególnych bakalii, ale też o ich wpływie na zdrowie i urodę, ciekawostki, legendy oraz propozycje dań z ich użyciem."

Szata graficzna strony utrzymana jest w kolorystyce charakterystycznej dla marki Siesta. Layout serwisu przygotowano zgodnie z najnowszymi trendami w grafice użytkowej. Równowaga zachowana pomiędzy tekstem i obrazem sprawia, że strona jest atrakcyjna dla użytkowników, a jednocześnie przejrzysta i praktyczna. W założeniu delikatny i wyrafinowany charakter grafiki ma być jednocześnie przyjazny i zabawny. Uzyskany efekt odpowiada różnym gustom, trafiając  jednocześnie do skrajnie odmiennych kobiecych osobowości.

Idea edukowania grupy docelowej, dla związania jej ściślej z asortymentem i marką, znalazła odbicie w ciekawostkach. Zostały przygotowane tak, by poszerzając wiedzę o bakaliach, jednocześnie bawiły i inspirowały czytelnika. Podstrony Promocje, Polecane produkty i Księga przepisów powstały z myślą o zaktywizowaniu użytkowników witryny. Natomiast Forum umożliwia kontakt z innymi konsumentami bakalii Siesta. Zamysłem twórców strony było zbudowanie szkieletu, który stanowi podstawę oraz inspirację do dalszej rozbudowy strony przez samych  konsumentów.

(Maja Święcka)

tagi: Siesta ,