Promocja zakłada wydanie bezprecedensowej liczby 100 000 nagród gwarantowanych w postaci voucherów turystycznych o nominale 150 zł. Każdy uczestnik promocji może wybrać czas i miejsce na uczczenie ważnych chwil podczas szampańskich podróży z Dorato. Bon można zrealizować na zakup jednej z tysięcy wycieczek zagranicznych dostępnych w największym polskim internetowym biurze turystycznym.
Aby wziąć udział w konkursie, należy kupić specjalnie oznakowany produkt Dorato, zachować paragon oraz podczas trwania promocji zarejestrować swój kod z odwrotu etykiety na stronie internetowej http://www.dorato2011.pl/.
Ponadto osoba, która zgromadzi na swoim koncie największą liczbę kodów, otrzyma voucher o wartości 15 000 zł na niezapomniany tydzień w Paryżu i kieszonkowe.
Akcja wsparta zostanie działaniami promocyjnymi w punktach sprzedaży na terenie całego kraju oraz intensywną i szeroko zakrojoną kampanią w Internecie oraz akcją sponsoringową w TV.
Szczegóły promocji znajdują się stronie http://www.dorato2011.pl/ i w regulaminach akcji.
Za pomysł, kreację i obsługę akcji odpowiedzialna jest agencja Los Mejores, za zakup mediów odpowiada dom mediowy PanMedia Western, natomiast działania PR prowadzi agencja Kuźnia PR.
INFORMACJA HANDLOWA
(Maja Święcka)
tagi: Dorato ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...