W ramach rozwoju franczyzy w Polsce Carrefour proponuje różne formy partnerstwa, zarówno dla partnerów franczyzowych, jak również działając na zasadzie hurtowni poprzez wygodny system zaopatrzenia sklepów.
Franczyza Carrefour Express jest nową propozycją systemu franczyzowego w Polsce. Jej nowatorskość polega na unikalnym połączeniu pewnych elementów z modelu franczyzy twardej i miękkiej. Model franczyzy Carrefour sprawdza się zarówno w dużych miastach, jak i w mniejszych miejscowościach do 10 000 mieszkańców, ponieważ Carrefour Express korzysta z potęgi handlowej Carrefour i wypracowanych przez sieć rozwiązań takich jak: asortyment, cena, logistyka, promocja oraz organizacja multiformatowa, a także strategia handlowa zbudowana wokół klienta.
Ponadto Carrefour, będący w Polsce siecią multiformatową, posiada doświadczenie w sklepach takich jak: hipermarkety, supermarkety i sklepy osiedlowe o różnych powierzchniach: od 100 mkw. do 15 000 mkw.
Obecnie model franczyzowy w Carrefour jest jednym z najbardziej wydajnych, przynoszącym najlepsze wyniki, co potwierdzają liczne otwarcia sklepów w 2010 r. Dotychczas Carrefour otworzył 30 nowych sklepów a kolejne 20 otworzy jeszcze do końca roku. Średni obrót za mkw. na rok przekracza 20 000 zł w pierwszym roku funkcjonowania placówki handlowej.
Niestandardowe rozwiązania w modelu franczyzy dla sklepów osiedlowych sprawiają, że przeniesienie pewnych elementów z franczyzy miękkiej i twardej czyni w obecnej chwili model Carrefour najlepszym na rynku.
(Monika Dawiec)
tagi: carrefour ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...