Marzenie o pobycie na rajskiej wyspie urzeczywistnia marka CIN&CIN. Wyjazd stanowi główną nagrodę w promocji konsumenckiej, przygotowanej na okres świąteczno - noworoczny.
Akcja prowadzona będzie w kanałach nowoczesnym i tradycyjnym. Aby wziąć w niej udział, należy zakupić butelkę wermutu lub wina musującego CIN&CIN z promocyjną zawieszką, zarejestrować się na stronie www.cincin.pl i zaplanować tam wymarzony pobyt we dwoje na bezludnej wyspie.
Na szczęśliwych zwycięzców czeka weekend w luksusowym domku na plaży jednej z bezludnych wysp Oceanu Indyjskiego, rejsy ekskluzywnym jachtem, nurkowanie oraz wiele innych atrakcji przygotowanych przez markę! Dodatkowo wszelkie zachcianki pary będzie spełniał przez 24 godziny na dobę mieszkający na sąsiedniej wyspie osobisty opiekun.
Promocję wspierać będzie akcja w punktach sprzedaży na terenie całego kraju oraz: serwis http://www.cincin.pl/, kampania online oraz sponsoring TV.
Kreację i pomysł przygotowała agencja AdPistols, za zakup mediów odpowiada dom mediowy PanMedia Western, natomiast działania public relations prowadzi agencja Kuźnia PR.
INFORMACJA HANDLOWA
(Monika Dawiec)
tagi: CIN&CIN ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...