Celem kampanii jest zaprezentowanie asortymentu serów Warmia w opakowaniach typu „otwórz-zamknij" w srebrnej metalizie. Dziś nawet w trzy czy czteroosobowej rodzinie każda osoba ma swój ulubiony ser i każdy ma inny.
W spocie telewizyjnym występują 4 sery: GOUDA, EDAMSKI, MLEKDAMER i NATAN i każdy może być wykorzystany do spożycia w zupełnie innej sposób. Dziś ser, to nie tylko coś na kanapkę bo z serów można przyrządzać samodzielne dania, przekąski, sałatki, pizze, zapiekanki.
Dodatkowo na uwagę zasługuje także samo opakowanie. Sery Warmia jako jedyne na Polskim rynku oferowane są w opakowaniach ze srebrnej metalizy, której zaletą jest większa barierowość dla tlenu i pary wodnej oraz ochrona produkt przed działaniem promieni słonecznych czego efektem jest najwyższa dbałość o jakość produktu. Ponadto srebrna metaliza zwiększa estetykę i atrakcyjność opakowania przez co przyciąga uwagę i zainteresowanie konsumentów.
(M.D)
tagi: warmia ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...