Kampanie i Promocje

Kampania serów żółtych Warmia

Poniedziałek, 25 października 2010
W  listopadzie rozpocznie się ogólnopolska kampania promująca sery Warmia w srebrnej metalizie.  Kampania obejmować będzie reklamę telewizyjną, degustacje,  materiały POS, ulotki i plakaty. 

Celem kampanii jest zaprezentowanie asortymentu serów Warmia w opakowaniach typu „otwórz-zamknij" w srebrnej metalizie. Dziś nawet w trzy czy czteroosobowej rodzinie każda osoba ma swój ulubiony ser i każdy ma inny.

W spocie telewizyjnym występują 4 sery: GOUDA, EDAMSKI, MLEKDAMER i NATAN i każdy może być wykorzystany do spożycia w zupełnie innej sposób.  Dziś ser, to nie tylko coś na kanapkę bo z serów można przyrządzać samodzielne dania, przekąski, sałatki, pizze, zapiekanki.

Dodatkowo na uwagę zasługuje także samo opakowanie. Sery Warmia jako jedyne na Polskim rynku oferowane są w opakowaniach ze srebrnej metalizy, której zaletą jest większa barierowość dla tlenu i pary wodnej oraz ochrona produkt przed działaniem promieni słonecznych czego efektem jest najwyższa dbałość o jakość produktu. Ponadto srebrna metaliza zwiększa estetykę i atrakcyjność opakowania przez co przyciąga uwagę i zainteresowanie konsumentów.

(M.D)

tagi: warmia ,