Obecnie to największe w kraju delikatesy z żywnością ekologiczną. Poprawia się nie tylko komfort zakupów, ale i możliwość organizowania m.in. degustacji żywności i pokazów BIO kosmetyków najlepszych firm na świecie - tak bardzo poszukiwanych przez osoby dbające o swoją skórę i ciało.
Zostały też wydzielone segmenty z produktami dla diabetyków, makrobiotyków, osób na diecie bezglutenowej, ze skazą białkową, z podwyższonym cholesterolem, a także dla dzieci i wegetarian - w sumie blisko 4 tys. artykułów, wliczając w to kosmetyki i środki czystości. Delikatesy te będą posiadać największą w Polsce ofertę ekologicznych i naturalnych produktów świeżych: nabiał, wędliny, mięso, sery, pieczywo, warzywa i owoce. Tak bogata oferta produktowa pozwala zatem dokonać kompletnych zakupów poszukiwanych w codziennym życiu - ale zakupów w całości składających się z produktów ekologicznych i naturalnych.
Istnieje możliwość skorzystania z porad doradcy żywieniowego na miejscu lub przez Internet: a.sienkiewicz@organicmarket.pl. W sieci funkcjonuje też największy sklep internetowy http://www.ekosfera.pl/, korzystający z tych samych bogatych dostaw co delikatesy.
To już drugie w ostatnich tygodniach otwarcie placówki Organic Farmy Zdrowia (po delikatesach na Ursynowie w Galerii Metro Bis przy ulicy KEN 85). Trwają już prace przy urządzaniu kolejnego "zdrowego adresu".
Na dzień otwarcia w Galerii Mokotów przygotowano sporo atrakcji, m.in. losowanie z nagrodami w postaci koszy delikatesowych i biletów do kina na przebojowy film.
Zainteresowanie żywnością ekologiczną w Warszawie rośnie, o czym świadczy ruch w 7 pozostałych delikatesach tej firmy i 40 innych placówkach sprzedających zdrową żywność, a także popularność zakończonego niedawno Food Film Festiwal w kinie Kultura i do dzisiaj trwająca seria spotkań Slow Food 'owych w Arkadach Kubickiego, u stóp Zamku Królewskiego.
(Maja Święcka)
tagi: Organic Farma Zdrowia ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...