Nieskategoryzowane

Gorąca noc z Carlo Rossi

Środa, 20 października 2010
Marka wina Carlo Rossi Frescato stworzyła na jedną noc w Fabryce Trzciny niepowtarzalny klimat gorącego lata, orzeźwienia oraz pozytywnych rytmów. Motywem przewodnim imprezy była słynna aranżacja utworu Boba Marleya „Sun is Shining" (tłum. Słońce świeci...) w wykonaniu światowej sławy DJ'a i producenta remiksów Funkstara De Luxe.

W czwartek 7 października w Fabryce Trzciny podczas imprezy premierowej piątej już edycji „międzynarodowej mieszanki modnych dźwięków" wystąpił doskonale znany na światowym  rynku muzycznym DJ Funkstar De Luxe. Artysta zaprezentował największe światowe hity połączone z nowymi przebojami muzyki klubowej.

W trakcie imprezy w atmosferze gorącego lata, słońca i pozytywnych rytmów  o orzeźwienie gości i celebrytów zadbało półsłodkie wino Carlo Rossi Frescato podawane mocno schłodzone lub z kostkami lodu. Wśród przybyłych gości pojawiło się wiele znanych i lubianych gwiazd m.in.: Monika Pyrek, Marysia Góralczyk, Norbi, Robert Rowiński, Michael Moritz, Monika Dryl, Agata Kościkiewicz i Anna Oberc.

Pod pseudonimem Funkstar De Luxe kryje się Duńczyk Martin Ottesen, który jest doceniany i znany ze swoich zdolności, wielkich możliwości i wysokiej jakości pracy. Artysta genialnie łączy różne muzyczne style: funk, house, muzykę klubową, soul, dance, a nawet reggae z największymi przebojami muzyki pop. Był pierwszym, który uzyskał oficjalne prawo do remiksów utworów Boba Marleya. I to właśnie jeden z nich - "Sun is Shining" w 1999 roku zawładnął wyobraźnią tysięcy na całym świecie i wzniósł Funkstara na szczyty popularności.

Remiks sprzedał się w ponad milionowym nakładzie na całym świecie, osiągając status złotej płyty w kilkunastu państwach na kilku kontynentach. Został uznany za „piosenkę roku" na hiszpańskiej Ibizie - imprezowej stolicy świata. Funkstar De Luxe stworzył również nowe wersje przebojów między innymi Grace Jones, Mary J. Blige, Boba Dylana, Barry'ego Whitea, Jamesa Browna czy Laid Back. Artysta do tej pory wydał dwa albumy solowe, w 2000 roku - „Keep On Moving", zaś w 2002 roku - „Funkturistic".

Sponsorem imprezy promującej płytę w Fabryce Trzciny był producent wina Carlo Rossi. Organizatorem koncertu była Agencja STX JAMBOREE we współpracy z Centrum Artystycznym Fabryka Trzciny.

(Maja Święcka)

tagi: Carlo Rossi ,