Kampanie i Promocje

Bakuś do kieszonki

Wtorek, 19 października 2010
Agencja Hand Made przygotowała kampanię telewizyjną wprowadzającą na rynek nowy wariant serków Bakuś (Bakoma) - Bakuś do kieszonki. Kampania skierowana do matek prowadzona jest w wiodących stacjach telewizyjnych od 11 października.  

Bakuś do kieszonki to wariant klasycznych serków Bakuś, oferowany w nowych, poręcznych opakowaniach w formie torebki z nakrętką. Nowy Bakuś przeznaczony jest do konsumpcji poza domem - w szkole, na wycieczce czy na spacerze. Jego wygodne opakowanie łatwo mieści się w kieszeni spodni lub kieszonce tornistra. Bakuś do kieszonki dostępny jest w dwóch wariantach smakowych - wanilia i truskawka. W dystrybucji pojawił się przed wakacjami.

Na potrzeby komunikacji Bakusia do kieszonki agencja Hand Made przygotowała dwa spoty telewizyjne adresowane do matek. Spoty wykorzystują zapoczątkowaną wiosną bieżącego roku koncepcję kreatywną opartą na idei „za każdym sukcesem dziecka stoi dbająca mama".

Wiodącym elementem koncepcji jest użycie autorytetu mam znanych sportowców (w spocie pojawia się mama Adama Małysza i mama Marcina Gortata). Spoty (30 i 15 sek.) emitowane będą w wiodących stacjach telewizyjnych do końca października (TVP1, TVP2, TVN, TVN7, TVN mix, Polsat, TV4, Discovery, At Media). Produkcję spotów przygotowało studio Orka. Media na potrzeby kampanii zakupił OMD Macroscope.

Ze strony Bakomy za realizację kampanii odpowiada Stephan Kaczmarek (brand manager) i Sebastian Witkowski (marketing manager). W Hand Made projekt przygotowany został przez zespół: Agata Frankiewicz (zarządzanie projektem), Joanna Wierzbiak, Karolina Piwowarczyk, Marcin Palarczyk (kreacja).

(Monika Dawiec)

tagi: bakus ,