Promocyjne opakowania oznaczone są specjalnymi naklejkami, zawierającymi informację o ilości punktów. Jedna naklejka to 1 lub 2 punkty. Należy wycinać punkty z promocyjnych naklejek i wysyłać na adres Lubelli.
Pierwsze 2 500 osób, które nadeślą 20 punktów otrzymają elektroniczną wagę kuchenną, zaś wszyscy pozostali konsumenci, którzy nadeślą zgłoszenia otrzymają notes na lodówkę.
Więcej szczegółów na temat promocji na stronie http://www.lubella.pl
(maj)
tagi: Maspex ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...