Bilboard sponsorski herbaty Babicka Ruzenka w czeskiej TV Prima emitowany jest od poniedziałku do piątku (1 X - 30 XI 2010) przed popularnym programem „Prostreno!". To popularny show kulinarny z wysokimi notowaniami w ratingach oglądalności. Program powstaje na licencji brytyjskiego formatu „Come Dine With Me", który od 2005 roku emituje tamtejsza stacja Channel 4.
Dodatkowo Babicka Ruzenka pojawi się w programie jako produkt placement.
Seria Babcia Jagoda to kilkanaście smaków owocowych i ziołowych herbat opartych na mieszance naturalnych suszów. Babicka Ruzenka na rynku czeskim sprzedawana jest m.in. w smakach: mięty, jabłka, gruszki, borówka z żurawiną, 7 ziół z Żeń-Szeniem, melisa z pomarańczą.
Linia premium to trzy smaki: borówka z ostrężyną i maliną, wiśnia z żurawiną i czerwonym winem oraz śliwka z cynamonem.
Herbatki zawierają dziesięć czterogramowych saszetek z zawieszką, każda pakowana w indywidualną foliową kopertkę.
(M.D)
tagi: mokate ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...