Bilboard sponsorski herbaty Babicka Ruzenka w czeskiej TV Prima emitowany jest od poniedziałku do piątku (1 X - 30 XI 2010) przed popularnym programem „Prostreno!". To popularny show kulinarny z wysokimi notowaniami w ratingach oglądalności. Program powstaje na licencji brytyjskiego formatu „Come Dine With Me", który od 2005 roku emituje tamtejsza stacja Channel 4.
Dodatkowo Babicka Ruzenka pojawi się w programie jako produkt placement.
Seria Babcia Jagoda to kilkanaście smaków owocowych i ziołowych herbat opartych na mieszance naturalnych suszów. Babicka Ruzenka na rynku czeskim sprzedawana jest m.in. w smakach: mięty, jabłka, gruszki, borówka z żurawiną, 7 ziół z Żeń-Szeniem, melisa z pomarańczą.
Linia premium to trzy smaki: borówka z ostrężyną i maliną, wiśnia z żurawiną i czerwonym winem oraz śliwka z cynamonem.
Herbatki zawierają dziesięć czterogramowych saszetek z zawieszką, każda pakowana w indywidualną foliową kopertkę.
(M.D)
tagi: mokate ,
ZPPM podsumowuje osiągnięcia dla rolnictwa i sektora...
Od 12 czerwca Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego...
W maju br. liczba wizyt wzrosła rok do roku w każdym badanym...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...