Bilboard sponsorski herbaty Babicka Ruzenka w czeskiej TV Prima emitowany jest od poniedziałku do piątku (1 X - 30 XI 2010) przed popularnym programem „Prostreno!". To popularny show kulinarny z wysokimi notowaniami w ratingach oglądalności. Program powstaje na licencji brytyjskiego formatu „Come Dine With Me", który od 2005 roku emituje tamtejsza stacja Channel 4.
Dodatkowo Babicka Ruzenka pojawi się w programie jako produkt placement.
Seria Babcia Jagoda to kilkanaście smaków owocowych i ziołowych herbat opartych na mieszance naturalnych suszów. Babicka Ruzenka na rynku czeskim sprzedawana jest m.in. w smakach: mięty, jabłka, gruszki, borówka z żurawiną, 7 ziół z Żeń-Szeniem, melisa z pomarańczą.
Linia premium to trzy smaki: borówka z ostrężyną i maliną, wiśnia z żurawiną i czerwonym winem oraz śliwka z cynamonem.
Herbatki zawierają dziesięć czterogramowych saszetek z zawieszką, każda pakowana w indywidualną foliową kopertkę.
(M.D)
tagi: mokate ,
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Naczelny Sąd Administracyjny wydał wyrok potwierdzający...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...