Nowości

Nowa odsłona czekolad Terravita

Wtorek, 26 października 2010
Kolejnym, po ubiegłorocznej zmianie szat graficznych,  etapem strategii budowania nowoczesnego wizerunku marki Terravita jest zastosowanie najnowocześniejszych technologii opakowania tabliczek.

Efektem będzie zmiana tradycyjnej, papierowej etykiety „i sreberka" na opakowanie foliowe typu flowpack. Nowy strój czekolady wpisuje się w trendy rynkowe - jest nowoczesny i modny. Ma również dodatkowe atuty:

- opakowanie typu flowpack lepiej zabezpiecza produkt

- dzięki niemu czekolada dłużej zachowuje świeżość i aromat,

- udoskonalona jakość druku daje efekt lepszego nasycenia kolorów,

- czekoladę wygodnie się otwiera.

Począwszy od października br. będziemy sukcesywnie wprowadzać do oferty 10 tabliczek 100g w nowym stroju typu flowpack. Będą to  produkty o smakach najbardziej lubianych  przez konsumentów, czyli czekolady pełne:

- mleczna

- gorzka

- gorzka bakaliowa

- kawowa biało- czarna

oraz czekolady nadziewane:

- nowość- truskawkowa

- miętowa

- marcepanowa

- adwokat

- pistacjowa

- tiramisu

Op. zbiorcze: 12 szt

(Maja Święcka)

tagi: Terravita ,