Efektem będzie zmiana tradycyjnej, papierowej etykiety „i sreberka" na opakowanie foliowe typu flowpack. Nowy strój czekolady wpisuje się w trendy rynkowe - jest nowoczesny i modny. Ma również dodatkowe atuty:
- opakowanie typu flowpack lepiej zabezpiecza produkt
- dzięki niemu czekolada dłużej zachowuje świeżość i aromat,
- udoskonalona jakość druku daje efekt lepszego nasycenia kolorów,
- czekoladę wygodnie się otwiera.
Począwszy od października br. będziemy sukcesywnie wprowadzać do oferty 10 tabliczek 100g w nowym stroju typu flowpack. Będą to produkty o smakach najbardziej lubianych przez konsumentów, czyli czekolady pełne:
- mleczna
- gorzka
- gorzka bakaliowa
- kawowa biało- czarna
oraz czekolady nadziewane:
- nowość- truskawkowa
- miętowa
- marcepanowa
- adwokat
- pistacjowa
- tiramisu
Op. zbiorcze: 12 szt
(Maja Święcka)
tagi: Terravita ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...