Kampanie i Promocje

Radość chrupania - mniej do wydania!

Środa, 13 października 2010
Reagując na zmiany zachodzące w sprzedaży detalicznej oraz w zachowaniach zakupowych klientów, Toruń - Pacific wprowadza na  na rynek Nestle Nesquik oraz Nestle Chocapic w nowych gramaturach.

Dzięki temu klienci przy niższych jednorazowych wydatkach na zakup paczki płatków, mogą cieszyć się ulubionym smakiem swoich zbożowych kuleczek i muszelek Nestle. Zmiany w gramaturze Nestle Chocapic i Nesquik są pierwszym krokiem nowego programu dostosowania gramatur produktów śniadaniowych Nestle do optymalnych cen produktów na półce sklepowej. Nowe gramatury to: 225 g oraz 550 g.

Kampania promocyjna trwa od września do listopada. Przy wszystkich działaniach promocyjnych towarzyszy jej potężne wsparcie marketingowe, czyli silny komunikat na opakowaniu jednostkowym i zbiorczym, kampania TV (spot 20"), mailing do klientów, animacje i degustacje w sklepach, outdoor (reklama na przystankach autobusowych), akcje w sklepach (reklama na wózkach) oraz materiały POS (stand, owijka paletowa, topper paletowy plakat, wobbler, listwa przypółkowa.

(Maja Święcka)

tagi: Nestle ,