Dzięki temu klienci przy niższych jednorazowych wydatkach na zakup paczki płatków, mogą cieszyć się ulubionym smakiem swoich zbożowych kuleczek i muszelek Nestle. Zmiany w gramaturze Nestle Chocapic i Nesquik są pierwszym krokiem nowego programu dostosowania gramatur produktów śniadaniowych Nestle do optymalnych cen produktów na półce sklepowej. Nowe gramatury to: 225 g oraz 550 g.
Kampania promocyjna trwa od września do listopada. Przy wszystkich działaniach promocyjnych towarzyszy jej potężne wsparcie marketingowe, czyli silny komunikat na opakowaniu jednostkowym i zbiorczym, kampania TV (spot 20"), mailing do klientów, animacje i degustacje w sklepach, outdoor (reklama na przystankach autobusowych), akcje w sklepach (reklama na wózkach) oraz materiały POS (stand, owijka paletowa, topper paletowy plakat, wobbler, listwa przypółkowa.
(Maja Święcka)
tagi: Nestle ,
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...