Hand Made przy współpracy z działem marketingu Bakoma przygotowała nową, odświeżoną strategię komunikacji serków Bakuś. Założenia nowej komunikacji to przede wszystkim przesunięcie wieku grupy docelowej, uatrakcyjnienie bakusiowych postaci oraz kontynuacja idei „serek przyszłych mistrzów", znanej z poprzedniej kampanii.
Na potrzeby nowej strategii komunikacji agencja Hand Made przygotowała spot telewizyjny oraz założenia do nowego serwisu internetowego marki. Nowy spot Bakusia to połączenie filmu fabularnego z animacją 3D. Animowane postacie Bakusiów występują w pełnej interakcji z występującymi w filmie dziećmi. Główna idea spotu to opowieść o różnorodnych marzeniach dziecięcych. Bakusie, występujące w roli reporterów, opowiadają historię trojga dzieci, które planują swoją przyszłość. Spot pointuje pytanie „Kim Ty chcesz być jak dorośniesz?" oraz odniesienie do nowej strony www.bakusie.pl.
Spot wyprodukowany został w studiu Orka, odpowiedzialnym również za animację 3D. Reżyserem jest Michał Gazda. Emisja spotu prowadzona będzie do końca października w kanałach dziecięcych i tematycznych (Cartoon Network, Boomerang, stacje tematyczne At media). Media na potrzeby kampanii zakupił Macrospoce OMD.
Ze strony Bakomy za realizację kampanii odpowiada Stephan Kaczmarek (brand manager), Sebastian Witkowski (marketing manager) i Andrzej Zalewski (dyrektor marketingu). W Hand Made projekt przygotowany został przez zespół: Agata Frankiewicz (koordynacja projektu), Marcin Palarczyk, Miłosz Sroka, Agnieszka Trzeciak (kreacja).
(Maja Święcka)
tagi: Bakuś ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...