Kampanie i Promocje

Odświeżony wizerunek serków Bakuś

Środa, 13 października 2010
Agencja Hand Made odświeżyła strategię komunikacji marki Bakuś (Bakoma). Jej efektem jest nowa kampania telewizyjna, rozpoczęta 11 października.

Hand Made przy współpracy z działem marketingu Bakoma przygotowała nową, odświeżoną strategię komunikacji serków Bakuś. Założenia nowej komunikacji to przede wszystkim przesunięcie wieku grupy docelowej, uatrakcyjnienie bakusiowych postaci oraz kontynuacja idei „serek przyszłych mistrzów", znanej z poprzedniej kampanii.

Na potrzeby nowej strategii komunikacji agencja Hand Made przygotowała spot telewizyjny oraz założenia do nowego serwisu internetowego marki. Nowy spot Bakusia to połączenie filmu fabularnego z animacją 3D. Animowane postacie Bakusiów występują w pełnej interakcji z występującymi w filmie dziećmi. Główna idea spotu to opowieść o różnorodnych marzeniach dziecięcych. Bakusie, występujące w roli reporterów, opowiadają historię trojga dzieci, które planują swoją przyszłość. Spot pointuje pytanie „Kim Ty chcesz być jak dorośniesz?" oraz odniesienie do nowej strony www.bakusie.pl.

Spot wyprodukowany został w studiu Orka, odpowiedzialnym również za animację 3D. Reżyserem jest Michał Gazda. Emisja spotu prowadzona będzie do końca października w kanałach dziecięcych i tematycznych (Cartoon Network, Boomerang, stacje tematyczne At media). Media na potrzeby kampanii zakupił Macrospoce OMD.

Ze strony Bakomy za realizację kampanii odpowiada Stephan Kaczmarek (brand manager), Sebastian Witkowski (marketing manager) i Andrzej Zalewski (dyrektor marketingu). W Hand Made projekt przygotowany został przez zespół: Agata Frankiewicz (koordynacja projektu), Marcin Palarczyk, Miłosz Sroka, Agnieszka Trzeciak (kreacja).

(Maja Święcka)

tagi: Bakuś ,