Kampanie i Promocje

Wystartowała kampania reklamowa Fisielowego kubka Delecta

Wtorek, 12 października 2010
„Taki kisiel, to jest Fisiel!" - pod tym hasłem ruszyła z początkiem października silna kampania reklamowa kisieli bez gotowania dla dzieci Fisielowy kubek Delecta.

Kompleksowe działania zaplanowano w telewizji, prasie, Internecie oraz kinach. Komunikacja kampanii została podporządkowana specyfice dwóch grup odbiorców: dzieci (bezpośrednich użytkowników produktu) oraz ich mam.

Przekaz skierowany do dzieci koncentruje się na zabawie i bohaterze marki - króliku Fisielu. W telewizji zaplanowano sponsoring wieczorynek w TVP1, bajek w Polsacie i Cartoon Network. W Internecie przygotowano konkurs na stronie http://www.fisielowykonkurs.pl/, wspierany kampanią spotową w Disney Channel i Disney XD.

Kampanię prasową, skierowaną do mam, zaplanowano w najpopularniejszych tytułach prasy kobiecej i poradnikowej.

Działania informacyjne dopełnia sponsoring filmu animowanego „Żółwik Sammy". Informację o Fisielowym kubku zamieszczono na materiałach promujących film. W kinach we Wrocławiu, Poznaniu i Szczecinie zostanie dodatkowo przeprowadzona akcja samplingowa.

Kampania potrwa do końca listopada br.

Metryczka kampanii:

Producent: Rieber Foods Polska S.A.

Produkt: Fisielowy kubek Delecta

Termin kampanii: X.-XI. 2010 r.

Hasło: Taki kisiel, to jest Fisiel!

Media: TV, Internet, prasa, kino

Kreacja TV i kino: Red8 Communications Group

Kreacja prasa: PND Futura

Internet: At Media

Dom mediowy: Starcom

(Maja Święcka)

tagi: Delecta ,