Kompleksowe działania zaplanowano w telewizji, prasie, Internecie oraz kinach. Komunikacja kampanii została podporządkowana specyfice dwóch grup odbiorców: dzieci (bezpośrednich użytkowników produktu) oraz ich mam.
Przekaz skierowany do dzieci koncentruje się na zabawie i bohaterze marki - króliku Fisielu. W telewizji zaplanowano sponsoring wieczorynek w TVP1, bajek w Polsacie i Cartoon Network. W Internecie przygotowano konkurs na stronie http://www.fisielowykonkurs.pl/, wspierany kampanią spotową w Disney Channel i Disney XD.
Kampanię prasową, skierowaną do mam, zaplanowano w najpopularniejszych tytułach prasy kobiecej i poradnikowej.
Działania informacyjne dopełnia sponsoring filmu animowanego „Żółwik Sammy". Informację o Fisielowym kubku zamieszczono na materiałach promujących film. W kinach we Wrocławiu, Poznaniu i Szczecinie zostanie dodatkowo przeprowadzona akcja samplingowa.
Kampania potrwa do końca listopada br.
Metryczka kampanii:
Producent: Rieber Foods Polska S.A.
Produkt: Fisielowy kubek Delecta
Termin kampanii: X.-XI. 2010 r.
Hasło: Taki kisiel, to jest Fisiel!
Media: TV, Internet, prasa, kino
Kreacja TV i kino: Red8 Communications Group
Kreacja prasa: PND Futura
Internet: At Media
Dom mediowy: Starcom
(Maja Święcka)
tagi: Delecta ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...