Kampania telewizyjna ma zasięg ogólnopolski, obejmie wszystkie główne stacje, takie jak TVN, TVP, Polsat, a także stacje niszowe. Kampania opiera się na koncepcji dbania o komfort brzuszka dziecka. Gerber wie, czego potrzebuje mały brzuszek, więc nowe mleko Gerber dzięki specjalnej recepturze wzbogaconej o kultury bakterii Lcomfortis® zapewnia mu Łagodny Start, kiedy mama zdecyduje się przestać karmić piersią.
Kampanii telewizyjnej towarzyszą także szeroko zakrojone działania reklamowe w innych mediach. Od numerów listopadowych rozpoczęła się kampania prasowa w tytułach parentingowych, kobiecych oraz w prasie handlowej. Obejmie ona wszystkie tytuły parentingowe na polskim rynku oraz wybrane tytuły kobiece np. Dobre Rady, Świat Kobiety.
Dodatkowo mleko Gerber będzie obecne w największych polskich miastach za sprawą kampanii outdoor, która rozpoczęła się 1 października i potrwa do końca 2010 roku. Uzupełnieniem wsparcia będą działania w Internecie, które obejmą zarówno kampanię bannerową, jak i działania niestandardowe. Mleko Gerber będzie silnie wspierane kampanią reklamową do końca 2010 roku.
„GERBER to marka lubiana przez rodziców i ciesząca się ich zaufaniem już od ponad 80 lat. Jak wynika z badań, znajomość marki deklaruje aż 60% mam w Polsce. Teraz, dzięki kolejnej innowacji jaką jest mleko GERBER, marka obecna będzie w zupełnie nowej kategorii, co z pewnością ucieszy konsumentów, którzy już jej zaufali, a także zaoferuje szerszy wybór tym, którzy po raz pierwszy sięgają po produkty dla maluchów. Dlatego też przygotowaliśmy tak silną kampanię, aby konsumenci mogli dowiedzieć się o tym, że teraz Gerber to nie tylko zupki i dania, ale także mleko modyfikowane" - mówi Agnieszka Łada, Junior Product Manager, która odpowiada za kampanię mleka Gerber.
(Monika Dawiec)
tagi: gerber ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...