Kampania telewizyjna ma zasięg ogólnopolski, obejmie wszystkie główne stacje, takie jak TVN, TVP, Polsat, a także stacje niszowe. Kampania opiera się na koncepcji dbania o komfort brzuszka dziecka. Gerber wie, czego potrzebuje mały brzuszek, więc nowe mleko Gerber dzięki specjalnej recepturze wzbogaconej o kultury bakterii Lcomfortis® zapewnia mu Łagodny Start, kiedy mama zdecyduje się przestać karmić piersią.
Kampanii telewizyjnej towarzyszą także szeroko zakrojone działania reklamowe w innych mediach. Od numerów listopadowych rozpoczęła się kampania prasowa w tytułach parentingowych, kobiecych oraz w prasie handlowej. Obejmie ona wszystkie tytuły parentingowe na polskim rynku oraz wybrane tytuły kobiece np. Dobre Rady, Świat Kobiety.
Dodatkowo mleko Gerber będzie obecne w największych polskich miastach za sprawą kampanii outdoor, która rozpoczęła się 1 października i potrwa do końca 2010 roku. Uzupełnieniem wsparcia będą działania w Internecie, które obejmą zarówno kampanię bannerową, jak i działania niestandardowe. Mleko Gerber będzie silnie wspierane kampanią reklamową do końca 2010 roku.
„GERBER to marka lubiana przez rodziców i ciesząca się ich zaufaniem już od ponad 80 lat. Jak wynika z badań, znajomość marki deklaruje aż 60% mam w Polsce. Teraz, dzięki kolejnej innowacji jaką jest mleko GERBER, marka obecna będzie w zupełnie nowej kategorii, co z pewnością ucieszy konsumentów, którzy już jej zaufali, a także zaoferuje szerszy wybór tym, którzy po raz pierwszy sięgają po produkty dla maluchów. Dlatego też przygotowaliśmy tak silną kampanię, aby konsumenci mogli dowiedzieć się o tym, że teraz Gerber to nie tylko zupki i dania, ale także mleko modyfikowane" - mówi Agnieszka Łada, Junior Product Manager, która odpowiada za kampanię mleka Gerber.
(Monika Dawiec)
tagi: gerber ,
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Podczas jubileuszowej konferencji Forum Odpowiedzialnego...
Kolejny raz dobre praktyki Hochland Polska dotyczące...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...