Ceramiczne naczynie do zapiekania, porcelanowe miski, słoiki na makaron i książki z przepisami -aby je zdobyć, wystarczy kupić makarony Lubella Classic, makarony Pełne Ziarno lub Pełne Ziarno 5 zbóż, zbierać promocyjne naklejki punktami i przesłać je na wskazany adres.
Do rozdania jest 14 000 nagród. Promocja jest wspierana kampanią telewizyjną, emitowaną w najpopularniejszych stacjach ogólnopolskich, takich jak: TVP, Polsat czy TVN.
Więcej informacji o promocji oraz regulamin są dostępne na w stronie http://www.lubella.pl/
Agencja reklamowa EURO RSCG
Dom Mediowy: Media: Zenith OptiMedia
(maj)
tagi: Maspex ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...