Rocznie browary w Poznaniu i Tychach odwiedza blisko 60 tysięcy zwiedzających. Teraz ta liczba może się znacznie zwiększyć, gdyż czas zwiedzania został wydłużony o 24 godziny tygodniowo.
„Otrzymaliśmy sygnały od naszych gości, że są zainteresowani późniejszymi godzinami zwiedzania. Wielu z nas dopiero wtedy znajduje czas na rozrywkę i relaks po całym dniu pracy" - mówi Katarzyna Wilczewska, kierownik Public Affairs w Kompanii Piwowarskiej SA.
Właśnie dlatego, od początku października do browarów można wpaść od poniedziałku do soboty, między 10:00 a 20:00.
Centra wycieczkowe w Poznaniu i Tychach były pierwszymi tego typu obiektami w Polsce, stąd bogate doświadczenie i szereg atrakcji dla zwiedzających.
„Tyskie Browarium to miejsce, które z pełnym przekonaniem rekomendujemy turystom zwiedzającym województwo śląskie oraz jego „pozytywnie zakręconym" mieszkańcom. To jeden z najważniejszych obiektów na Szlaku Zabytków Techniki - najciekawszej trasie turystyki industrialnej w Polsce - i jednocześnie tzw. punkt kotwiczny na Europejskim Szlaku Dziedzictwa Przemysłowego" - mówi Adam Hajduga, wicedyrektor Wydziału Promocji i Współpracy Międzynarodowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego.
„Centrum Wycieczkowe Lecha stało się ważnym i popularnym punktem na turystycznej mapie Poznania. Wydłużenie godzin otwarcia ułatwi jego zwiedzanie, dzięki czemu jeszcze więcej osób będzie mogło zobaczyć, jak w Poznaniu warzymy piwo" - mówi Jan Mazurczak, Dyrektor Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej.
„Jako jedni z niewielu w Europie pokazujemy na żywo wszystkie etapy produkcji piwa. Od warzelni, poprzez fermentację, filtrację aż po rozlew butelek i puszek" - mówi Alicja Domagała, koordynator Centrum Wycieczkowego Lecha
Wszystkich gości od lat oprowadza kilkunastu wykwalifikowanych przewodników. Wycieczki zagraniczne mogą liczyć na zwiedzanie w językach obcych, między innymi niemieckim i angielskim. Wśród przewodników są byli pracownicy browarów, w tym główni piwowarzy, którzy mając ogromną wiedzę i doświadczenie mogą odpowiedzieć na wszystkie pytania gości.
Zwiedzający uczestniczą w prawdziwie piwnej wyprawie, która działa na wszystkie zmysły. Można posłuchać ciekawostek i anegdot, obejrzeć działający pełną parą zakład i zakosztować piwa prosto z browaru.
„Cała podróż w świat piwa, wraz z upominkiem i degustacją zawiera się w cenie biletu: normalnym za 12 zł i ulgowym za 6 zł. Gościom proponujemy też zabawy multimedialne. Można wysłać e-mail z ogromnej puszki piwa czy obejrzeć film w 3D. Zapraszamy serdecznie!" - mówi Katarzyna Wilczewska.
(Monika Dawiec)
tagi: kompania piwowarska ,
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....