Dotychczasowy logotyp Cornelius stosowany był głównie na etykietach piwnych. Intensywny rozwój browaru i rosnąca popularność piw spod znaku CORNELIUS, a co za tym idzie potrzeba tworzenia kolejnych materiałów promocyjnych sprawiła, iż browar zdecydował się na uporządkowanie kwestii wizualnych.
Nowe logo browaru bazuje na liternictwie poprzednio używanej wersji. Jego integralną częścią jest symbol koguta. Już wcześniej stosowany był on na etykietach produktów, w wersji koguta stojącego na beczce. Obecnie kogut został uproszczony i trwale połączony z logotypem. Symbol ten ściśle nawiązuje do tradycji piwowarskich w Piotrkowie Trybunalskim, które sięgają wczesnego średniowiecza.
Piotrkowscy piwowarzy używali tego znaku zamiast wiechy, co miało symbolizować obecności dobrego piwa w domu. Brak złocistego napoju w gospodarstwie, karczmie, zajeździe, austerii skutkowało zdjęciem symbolu. Kogut to strażnik nocy i poranka, budzący do pracy ludzi i przepędzający złe duchy oraz demony, zwłaszcza te harcujące w nocy, które mogły psuć piwo.
Cornelius mocno identyfikuje się z dawnym piotrkowskim browarnictwem. Piwa warzone są tu tak jak kiedyś, w oparciu o historyczne, sprawdzone przez wieki receptury. Piwa Cornelius produkowane są według tradycyjnych metod, tylko z naturalnych składników, bez dodatku sztucznych barwników i konserwantów.
To w 100% naturalne i zdrowe produkty, czego potwierdzeniem jest prestiżowa rekomendacja organizacji Slow Food. W nowym logo kogut symbolizuje najwyższą jakość szlachetnych trunków Cornelius.
Nowe logo browaru przygotowała agencja Black&White PR.
(Monika Dawiec)
tagi: cornelius ,
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje –...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...